ch35 :stop pretending

77 3 0
                                    

setelah lima tahun berlalu, Emir kini telah menjadi CEO dan jawatan chairman diturunkan kepada Tuan Ar-Raza'. macam mana kes scandal tu diselesaikan?

As for that, Emir dan syah dapat tahu yang Izryn buat semua ni untuk jatuhkan Emir dan halang Tuan Ar-Raza' ambil jawatan chairman tu. Semua dibongkar melalui confession dari Izryn dalam voice recorder.

Di press conference, Emir bongkarkan apa yang berlaku. Emir juga bongkarkan yang Izryn terlibat dalam kes penyeludupan dadah.

____________________________

____________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*emir's outfit

Emir kini sedang menunggu di Incheon Airport sendirian. mana syah? he's becoming a dad.

"maaf weh, aku terpaksa balik dulu,"

"kenapa pulak,macam emergency je,"

"wife aku... she's in the labor room!"

"okey-okey, gud luck becoming a dad bruh!"

Syah laju saja menaiki teksi itu meninggalkan Emir di cafe tadi. Tak sangka sahabatnya dulu yang menjadi ayah.

'maybe aku pun dah ada anak? think about it, perempuan malam tu tak cari pulak aku? hmm,'

"apelah kau ni Emir, mengarut tak tentu pasal," Emir mengomel sendiri sambil mengeluarkan iphonenya.

Emir tidak mencari perempuan pada malam itu kerana dia fikir perempuan itu akan muncul sendirinya. ye lah, Emir ni kaya, and ada rupa siapa tak nak?

panggilan untuk flight Emir diumumkan. Emir bangun dan menolak luggage nya ke departure hall. kali ini dia memakai shades hitam.

Tiba-tiba ada yang melanggarnya. Emir pantas memegang orang tadi mengelakkan dia jatuh. Dia membetulkan kedudukan mereka. Disebabkan emir pakai shades hitam, dia tak nampak jelas perempuan itu.

"I'm sorry, I didn't intend to-" ucap perempuan bertudung itu. belum habis lagi emir dah potong.

"I don't have time for people like you, stop pretending," Emir berlalu pergi.

Emir sudah biasa lalui situasi begitu. di cafe, di office kadang-kadang di airport. perempuan selalu sahaja pura-pura melanggarnya dan cuba mendapatkan nombornya.

_______________________________

"narcissistic," tu je perkataan yang keluar dari mulut Anna.

'bukan aku sengaja pun langgar kau. hmm salah aku jugak baca mesej sambil berjalan,'

Anna menghampiri Na Eun dan twins itu. Selepas shopping, Anna mengambil Na eun di rumah untuk menghantarnya ke airport. sempat dia menukar pakaiannya.

 sempat dia menukar pakaiannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Anna's outfit. dia terpaksa pakai heels sebab seluar tu meleret.

"mummy-mummy, when will you come back?"

"mummy pun tak tahu lagi, kalau rindu kita VC okay,"

"okay mummy," si kembar memeluk Anna.

sempat Anna berpesan pada Na eun sebelum meninggalkan mereka.

"if anything happen, called me, thanks Na Eun,"

"it doesn't bother me, hana. btw, those twin were super docile and cute you know,"

"docile? really?" Anna memerhati twins itu. Mereka senyum sahaja.

"I got to go, see ya Na Eun and my sweetheart💕,"

Anna meninggalkan mereka sambil melambai-lambai. Baru nak masuk balai berlepas, si kembar menjerit.

"mummy! we love you!"

Anna membuat isyarat shh kepada mereka berdua kemudian dia buat mini love.

'mummy? dia dah kahwin ke?'

THANKS FOR READING.✨

Don't forget to comment and vote.Lots of love. Have a great day. 💕

Awak?!Where stories live. Discover now