Ако тя беше друго момиче на същата възраст, веднага щеше да започне да крещи. След като А-Цин се преструваше на сляпа за толкова години, много хора не бяха внимателни покрай нея, вярвайки че не може да вижда. Беше свикнала да вижда отвратителните страни на хората, които бяха затвърдили сърцето ѝ. Някак успя да не шуми.
Дори така, Уей Усиен можеше да усети изтръпването, което пропътува нагоре от петите ѝ. Стойки измежду труповете на селяни, които лежаха разпръснати по земята, Сяо Синчен извади меча си и заговори с тържествен глас:
-Как може да няма и един жив човек в това село? Че всички от тях са трупове?
Сюе Ян се усмихна, но гласът, който дойде от устата му звучеше наистина объркан, дори някак наранен:
-Да. Добре, че мечът ти сам показва енергията на труповете. Или иначе, като сме само ние двамата, ще ни е трудно да прекосим.
-Да проучим селото отново - предложи Сяо Синчен. - Ако наистина няма никой останал, да изгори труповете възможно най-бързо.
След като тръгнаха рамо до рамо, отдалечавайки се, известна сила се завърна в краката на А-Цин. Тя се промъкна зад къщата, където бяха купчините с трупове и огледа земята. Погледът на Уей Усиен също се промени.
Всички селяни бяха убити от остри, чисти пробождания в сърцето, направени от меча на Сяо Синчен. Изведнъж, Уей Усиен видя няколко познати лица. Преди няколко спомена, тримата бяха излезли навън един ден и бяха попаднали на няколко мъже, които имаха прекалено свободно време, затова играеха на зарове по улиците на селото. Когато тримата минаваха през селото, мъжете погледнаха и видяха сляп мъж, сляпо момиче и накуцващо момче, което ги накара да започнат да им се смеят и да ги сочат. А-Цин ги оплю и размаха бамбуковата си тояга, Сяо Синчен ги подмина спокойно, сякаш не беше чул нищо, а Сюе Ян даже се усмихна, въпреки че очите му не бяха весели.
А-Цин прескочи известно количество трупове. Отваряйки клепачите им, тя видя че всичките имаха бели очи. Ливор мортис се беше плъзнал по лицата им. Въздъхна от успокоение, но сърцето на Уей Усиен се сви още повече.
Въпреки, че приличаха на ходещи трупове, тези хора със сигурност бяха живи.
Бяха с натравяне от труп.
В близост до устните и носовете на няколко трупа, Уей Усиен можеше да види остатъчни следи от червеникаво-ли лавата пудра. Разбира се, тези които бяха отровени от доста време бяха безнадежден случай, защото вече се бяха превърнали в ходещи трупове. Сред тях обаче, все още имаше няколко, които не бяха отровени за дълго. Щяха да започнат да развиват черти на трупове, които са се трансформирали, като да излъчват енергия, но все още щяха да са в съзнание и щяха да могат да говорят, което означаваше, че още щяха да живеят. Ако им се помогнеше, все още имаха шанс да бъдат спасени като Лан Дзини и другите. Човек трябваше да внимава да не ги убие, след каро щеше да е същото като да убиеш жив човек.
YOU ARE READING
Господарят На Демоничното Култивиране
ActionMo Dao Zu Shi от Mo Xiang Tong Xiu Алтернативно име: The Founder of Diabolism Фен превод, историята не ми принадлежи и макар, че преводът е изцяло мой и хората за това получават парично възнаграждение, аз го правя напълно БЕЗПЛАТНО и се надявам книг...