Чувствайки, че сигурно бяха достатъчно далече, за да са в безопасност, Уей Усиен се завъртя и постави Лан Уангдзи внимателно на земята.
Раната на крака му не беше напълно заздравяла, а сега беше ухапана от зъбите на звяра и напоена с вода. Дрехите на Лан Уангдзи бяха оцветени в червено от петна кръв навсякъде. Можеше редовете от дупки, оставени от зъбите на звяра, да се видят с просто око. Той не можеше да стои изобщо, падайки на земята, веднага след като го пусна.
Уей Усиен се наведе за момент, за да огледа раните. Изправяйки се отново, той обиколи пещерата няколко пъти. Няколко храста можеха да бъдат намерени да растат под земята. Намирайки най-после няколко по-дебели, прави клони, той изтърка мръсотията от повърхността им, използвайки ръба на дрехите си и клекна до Лан Уангдзи.
-Да имаш въже или панделка? Хей, лентата ти за глава може да свърши работа. Хайде, свали я.
Преди Лан Уангдзи да успее да отговори, Уей Усиен бързо се протегна и дръпна панделката му. С едно движение на ръката, той използва панделката за глава като бинт, изправяйки крака на Лан Уангдзи и поставяйки го на клона.
-Ти...! - очите на Лан Уангдзи се разшириха.
С пъргави пръсти, Уей Усиен вече беше приключил с връзването на възела. Потупвайки го по рамото, той го успокои:
-Какво имаш предвид "мен"? Не се тревожи, предвид сегашната ситуация, без значение колко харесваш лентата за глава, няма как да е по-важна от крака ти, нали така?
Лан Уангдзи се облегна назад или защото беше прекалено уморен да седи, или защото беше ядосан до безмълвие от думите му. Изведнъж Уей Усиен долови лек аромат на билка. Бръквайки в ревера си, той откри малка кесийка с парфюм.
Мократа кесийка висеше за пискюлите си, деликатно, но някак жалко. Спомняйки си как МиенМиен казва, че беше пълна с медицина, той я отвори и видя какво има вътре - наистина бяха билки, заедно с няколко малки цветчета, полу-изсушени и почти накълцани.
-Лан Джан - той го подкани, - Лан Джан, спри да спиш. Седни за секунда. Имам парфюмена торбичка. Виж дали има някакви билки, които можем да използваме.
Подръпвайки го и отказвайки да го пусне, той евентуално накара Лан Уангдзи да се поизправи, без значение, колко уморен беше. След като прегледаха билките, те наистина намериха няколко, които можеха да спрат кръвта и да премахнат отровата.
YOU ARE READING
Господарят На Демоничното Култивиране
ActionMo Dao Zu Shi от Mo Xiang Tong Xiu Алтернативно име: The Founder of Diabolism Фен превод, историята не ми принадлежи и макар, че преводът е изцяло мой и хората за това получават парично възнаграждение, аз го правя напълно БЕЗПЛАТНО и се надявам книг...