Глава 45 - Привлекателност - 3

83 6 6
                                    

По някаква причина, тази вечер Уей Усиен се чувстваше прекалено виновен, за да посмее да легне в същото легло в което Лан Уангдзи. Прекара остатъка от вечерта седейки на смята и заспа по някое време с глава опряна на леглото. Сутринта, той слабо усети как някой го повдига с нежни движения и го поставя на леглото. Със затруднение, той отвори очи и видя лицето на Лан Уангдзи.

-Лан Джан - разсъни се той.

Лан Уангдзи отговори с мн.

-Трезвен ли си или още си пиян?

-Трезвен.

-О... Значи вече е пет часа.

Лан Уангдзи се будеше по едно и също време всеки ден, затова Уей Усиен знаеше как да познае времето, без дори да поглежда през прозореца.

Той вдигна китките на Уей Усиен, които бяха покрити с червеникави петна. Извади малко тюркоазено порцеланово шишенце от ръкавът си и го намаза със съдържанието. Местата на които беше намазано се успокоиха.

-Боли... Хангуан-дзун, толкова си груб, докато си пиян.

-Каквото посееш, такова ще пожънеш - дори не вдигна поглед Лан Уангдзи.

-Лан Джан, наистина не помниш, какво направи след като се напи, нали? - сърцето на Уей Усиен прескочи удар.

-Не.

"Сигурно е така. Иначе щеше да ме е убил от срам".

В сърцето си, се радваше и беше нещастен, че Лан Уангдзи не помнеше. Чувстваше се, сякаш тайно беше направил или изял нещо, което не е трябвало и се криеш сам в ъгъл, надявайки се никой да не го открие, но и разочарован, че не можеше да го сподели с никого. Без да иска, погледът му се плъзна отново по устните на Лан Уангдзи.

Въпреки, че ъгълчетата никога не се вдигаха, устните му изглеждаха меки и на допир бяха меки.

Уей Усиен несъзнателно захапа устната си и се забля отново. "Сектата ГусуЛан е толкова стриктна и Лан Джан не е изобщо романтичен, сигурно не е целувал момичета преди. Какво да правя сега? Голяма чест е. Да му кажа ли? Ще се ядоса ли, ще плаче ли? Ох... Може би като млад, но сигурно не и сега. И сякаш е монах, направен от дърво. Сигурно не си е мислил такива неща преди... Чакай! Последният път, когато беше пиян, го попитах 'харесваш ли някого' и той каза да. Може би вече я е целунал? Но съдейки по отдръпнатото му поведение, сигурно е много внимателен да не пресече линията. Сигурно никога не се е целувал или държал за ръце. Като говорим за това, сигурно даже не е разбрал за какъв вид харесване говоря".

Господарят На Демоничното КултивиранеWhere stories live. Discover now