Както Уей Усиен беше очаквал, последната част от тялото на Ние Минджуе - главата му, беше пазена от Дзин Гуангяо.
Ние Минджуе, този който се разяряваше толкова по време на обсадата на Простреляното слънце, беше запечатан под слоеве в тази стая, като дори не можеше да достигне светлината.
Ако Уей Усиен просто беше премахнал печата на главата, трупа на ЧиФън-зун щеше да мобе да го усети и да дойде. Сякаш беше наблюдавал шлема, решавайки как точно да се справи с него, той изведнъж усети силно привличане. Безтегловното му хартиено тяло залепна за челото на Ние Минджуе.
В другия край на ЛанлинДзин, Лан Уангдзи продължаваше да наблюдава лицето на Уей Усиен. Малко по-късно пръстите му се свиха и докосна устните си нежно.
Беше много нежно, колкото когато хартиеното човече ги беше докоснало.
Изведнъж ръцете на Уей Усиен се свиха в юмруци. Изражението на Лан Уангдзи помръкна и взе Уей Усиен в обятията си. Държейки лицето му, той видя, че въпреки, че очите на Уей Усиен все още бяха затворени, веждите му се бяха сбръчкали.
В тайната стая, Уей Усиен нямаше време да реагира. Тези от починалите, които притежаваха силна зла енергия я даваха на живите, усилвайки гнева им. Това беше причината за повечето обладавания. Всъщност, това беше механизма зад Емпатия. Ако Уей Усиен използваше тялото си, защитна линия към душата му, злата енергия определено нямаше да може да го докосне, ако той не поискаше. Сега обаче, беше обладал малко парче хартия, което намаляше защитните му умения. Не само, че беше близо до главата, но и енергията на Ние Минджуе беше необикновено силна. Уей Усиен беше афектиран отвътре. Преди секунда си мислеше "о, не", а през следващия можеше вече да подуши аромата на кръв.
Не беше подушвал толкова силна миризма от години. Нещо в него се събуди веднага, започвайки да ври. Когато отвори очите си, видя пред себе си острие, сянката на кръв и главата на мъж, рееща се в небето, заедно с падналото му тяло.
Обезглавеният мъж носеше роба с мотивите на пламъци и слънце. Уей Усиен го гледаше как изважда сабята си и го чу как казва "Отиди за главата. Окачи я, така че кучетата Уен да я видят".
-Да! - отговори някой зад него.
Уей Усиен осъзна кой беше обезглавения мъж.
YOU ARE READING
Господарят На Демоничното Култивиране
AcciónMo Dao Zu Shi от Mo Xiang Tong Xiu Алтернативно име: The Founder of Diabolism Фен превод, историята не ми принадлежи и макар, че преводът е изцяло мой и хората за това получават парично възнаграждение, аз го правя напълно БЕЗПЛАТНО и се надявам книг...