Újra Itthon |1.rész🏠|

11.9K 262 71
                                    

A nevem Amy Anderson.... Egy 17 éves Los Angelesi lány vagyok, aki szeret minél több új dologba belevágni és egyszerűen csak élvezi az életet... Na meg persze fülig bele van esve a szomszéd srácba....de nem, nem abba, amelyikre ti gondoltok!

Jackson Fisher, a suli igazi rossz fiúja, akibe már kiskorom óta fülig szerelmes vagyok. Nagyjából öt éve költöztek ide, a velünk szemben levő házba és hatodik óta, minden reggel látom, ahogy a deszkájával az utcán gurul el a haverjaihoz én pedig ábrándozva nézem őt az ablakomból....

Miután Jackson elmegy, a reggeleimet azzal kezdem, hogy kimászok a tetőnkre, ugyanis a szobám előtt levő tetőrész lapos, így igazán menő és nyugis hely arra az esetre, ha egy kicsit el akarok vonulni vagy épp élvezni akarom a reggeli nap felkelő sugarait.

Miután Jackson elmegy, a reggeleimet azzal kezdem, hogy kimászok a tetőnkre, ugyanis a szobám előtt levő tetőrész lapos, így igazán menő és nyugis hely arra az esetre, ha egy kicsit el akarok vonulni vagy épp élvezni akarom a reggeli nap felkelő s...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt a szokásunkat még Aidannel vezettük be kiskorunkban. Persze a szüleink nem örültek először a dolognak, de idővel feladták a dolgot és beletörődtek, hogy két hajthatatlan, makacs gyerekkel szemben nincs esélyük.

Apropó Aidan...
Ő most nincs itt.... Forgatásra ment el hat hónapra....megint.... Ilyenkor nagyon szokott hiányozni. Ő a legjobb barátom, mióta az eszemet tudom. A szüleink még a főiskolán ismerkedtek meg és azóta legjobb barátok, így kétség sem fért ahhoz, hogy én és Aidan is azok legyünk, hisz babakorunk óta ismerjük egymást!

Ugyanabban az ikerházban lakunk.... Vagyis övéké a mellettünk levő ház és ez is az egyik oka annak, hogy a tetőn közlekedünk, ugyanis az ő ablaka és az enyém egymás mellett van, így nem kell kimennünk a házból, ha át akarunk menni egymáshoz.

Reggel a nap finom, simogató sugaraira keltem, majd kipattantam az ágyból és lementem csinálni magamnak egy kávét, majd felsiettem az emeletre, s az ablakpárkányon megtámasztottam a kezeimet és végignéztem, ahogy Jackson elsűvít az új deszkájával a ház előtt, amit minden bizonnyal a múltheti 18. születésnapjára kaphatott.

Miután Jackson elment, felhúztam az ablakot, majd kimásztam a tetőre, s törökülésben helyet foglaltam rajta, miközben a frissen főzött kávémat iszogattam...

~Hiányzol.... -Vettem egy mély sóhajt, a mellettem levő ablak, üres szobájára pillanatva.-

Nagyjából egy fél órát tölthettem ott, közben az idő is jócskán felmelegedett. Itt Los Angelesben sosincs hideg, de reggel még elviselhető az idő.

Visszamásztam a szobámba, majd felvettem egy fehér spagetti pántos pólót, egy farmer shorttal, majd miután teljesen elkészültem, elindultam a partra SUP-ozni....

Hihetetlenül szeretem a vizet és szinte minden vízi sporttevékenységet próbáltam már, de talán a SUP állt hozzám a legközelebb.... Aki nem ismerné, legjobban az evezéshez tudnám hasonlítani, de itt nem egy csónakban ülsz, hanem egy deszkán állsz és így evezel a vízen...

Egymásra TalálvaWhere stories live. Discover now