𝓡𝓲𝓮𝓴𝓪 𝓕𝓪𝓼𝓼𝓮𝓵
În sfârsit a venit și această zi, dar nu pot să spun că mă bucur. Acum trei săptămâni da, eram nerăbdătoare și îmi doream nespus de mult să vină această zi, să lansăm într-un final colecția cea nouă. Acum, în schimb, multe lucruri diferă și nu mai pot fi la fel de fericită. Unul dintre motivele pentru care eram fericită și dornică că această zi să vină consta în prezența fratelui meu acolo, însă acum nu mai poate fi. Dumnezeu a avut alte planuri pentru el și pentru mine, de asemenea.
Încă de cum deschid ochii și realizez ce zi este un amalgam de sentimente mă lovește. De la tristețe, care este zilnic prezentă și care, cel mai probabil, nu va dispărea prea curând, la frica de ce va urma, dar și puțină fericire. Îmi este frică să nu mă încurc în momentul în care voi urca pe scenă, dar și ca nu cumva ceva rău să se întâmple. Au fost atâtea cazuri, una din modele să pățească ceva și să dăm din colț în colț până găsim o înlocuitoare, ori una din piese să se ardă din greșeală la călcat, dar și multe alte întâmplări nefericite.
Pe de altă parte nu pot să fiu total indiferentă față de evenimentul de astăzi și să nu mă bucur. O fac, fiind vorba de munca mea și de tot ce am realizat până acum, dar nu la fel ca în alte dăți, nu pot fi la fel de entuziasmată. Îmi va fi greu să urc pe scenă alături de Jo, iar când îmi voi arunca privirea spre mulțime să văd scaunul său gol, cel mai probabil mă voi bloca. Prezența micuțului Niklas și a presei, care deși nu mi-aș dori să fie prezentă, nu am cum să împiedic asta, îmi vor îngreuna seara, Voi sta ca pe ace, știind cât de cruzi și nemiloși sunt, dorindu-și să afle cât mai multe.
Îmi este teamă să nu îi zică ceva celui mic și să am parte de o altă scenă ca cea de ieri dimineață din partea lui, nu aș știi cum să gestionez situația de față cu toți cei prezenți. Iar asta nu se poate întâmpla, nu când Carola a intentat proces pentru custodia micuțului. Acum mai mult ca niciodată trebuie să fiu puternică și sigură pe mine, iar planul pe care îl am și care îl implică și pe Jo trebuie să iasă așa cum mi-am propus.
Mă ridic ușor din pat și fac tot posibilul să nu îl trezesc pe Niklas, este încă devreme și el trebuie să doarmă cât mai mult, fiind încă destul de mic. În schimb, eu voi avea o zi foarte încărcată și dacă nu încep de acum cu tot ce am de făcut va fi greu să le duc pe toate la bun sfârșit.
Ca în fiecare sezon, mai precis ca de fiecare dată când lansăm o nouă colecție, ziua mea începe de la prima oră a dimineții. Un make-up artist profesionist și un hair-stylist pășesc în sufragerie, iar după ce își înșiră obiectele și cele necesare peste tot, își încep munca. Aceea de a mă face pe mine să arăt cât mai frumos posibil și să strălucesc în această seară.
CITEȘTI
Rieka | Finalizată |
Romance|| Dramă || Ficțiune generală || Dragoste|| Rieka Fassel era obișnuită să fie în centrul atenției, oriunde mergea atrăgea atenția asupra ei și toți încercau să îi intre în grații. Camerele de fotografiat erau cele mai bune prietene ale ei...