𝓡𝓲𝓮𝓴𝓪 𝓕𝓪𝓼𝓼𝓮𝓵
Și a venit și această zi, vreau, nu vreau, trebuie să merg la hotel, trebuie să văd cum stă treaba și să văd ce pot face, chiar dacă nu am niciun fel de pregătire în acest domeniu. Fratele meu a știut el ce a știut dacă mi-a încredințat mie tot ce avea, probabil a lăsat pe cineva acolo care să mă ajute, să mă îndrume și astfel să ducem moștenirea familiei mai departe la fel cum a făcut el până atunci.
Niciodată nu voi uita discuțiile pe care le aveam cu tata sau mama cu referire la lanțul hotelier, cu câtă dedicație vorbeau și cât de fericiți și împliniți erau pentru succesul pe care îl aveau. Acesta a fost visul lor, nu și-au dorit nimic altceva, decât să dețină un lanț hotelier și să îl administreze împreună, să aibă câte un hotel în fiecare țară și peste tot să se știe de numele Fassel. S-au împotrivit familiilor, care aveau un cu totul alt plan pentru ei, doar pentru a-și duce la bun sfârșit visul, iar asta i-a separat definitiv de părinții lor. Da, eu și Louis nu ne-am cunoscut bunicii, nu am crescut cu ei, nu am mâncat prăjituri făcute de bunici, nu ne-au fost spuse povești înainte de culcare.
Nu pot să mint și să spun că nu mi-am dorit să îi am alături, dar oricât au încercat părinții mei să ia legătura cu aceștia atunci când s-a născut Louis nu au reușit. Totuși, mama și tata ne-au crescut cât de bine au putut ei, au făcut sacrifici pentru noi, iar totul a fost bine. Fapt ce l-am mirat pe tata pe vremea când eu eram o adolescentă a fost apariția fratelui său, Karl. În momentul în care s-au rupt definitiv de familiile lor, acesta era la începutul liceului și timp de mulți ani nu au discutat absolut deloc. Atunci când a apărut, ne-a dat vestea cum că părinții lui au murit, dar și părinții mamei, tocmai în momentul când erau hotărâți să reia legătura cu copii lor, astfel nimeni nu i-a mai pus nicio întrebare.
Nu știu cum până acum nu mi-am amintit și nu m-am interesat de asta, cum Louis sau părinții noștri au lăsat lucrurile să treacă de la sine atâția ani de zile. Dar acum sunt decisă, orice ar fi și orice s-ar întâmpla, pentru Niklas trebuie să lupt, să aflu tot ce s-a întâmplat în trecut și nu numai. Pentru viitorul său trebuie să fac asta, pentru că atunci când iubești pe cineva sincer și curat nu există hotar sau obstacol care să stea în calea ta, care să te împiedice să duci ceva la bun sfârșit.
De îndată ce opresc alarma mă întorc cu fața spre locul din dreapta mea, unde îl văd doar pe micuț, ceea ce înseamnă că Jo a plecat deja. Mă ridic din pat și direcția pe care o iau este spre baie, dacă vreau să mă privească toți cu respect și să asculte dacă le spun ceva, trebuie să fiu punctuală, deci nu am timp de pierdut.
Cinsprezece minute mai târziu îmi înfășor un prosop în jurul trupului și mă îndrept spre dressing. De obicei nu îmi fac probleme în ceea ce privește vestimentația mea, dar de data asta sunt în dubi, nu știu ce ar trebui să port astfel încât imaginea mea să exprime seriozitate maximă și să arăt demnă de numele Fassel.
CITEȘTI
Rieka | Finalizată |
Romansa|| Dramă || Ficțiune generală || Dragoste|| Rieka Fassel era obișnuită să fie în centrul atenției, oriunde mergea atrăgea atenția asupra ei și toți încercau să îi intre în grații. Camerele de fotografiat erau cele mai bune prietene ale ei...