𝓡𝓲𝓮𝓴𝓪 𝓕𝓪𝓼𝓼𝓮𝓵
În drumul spre casă, fiind mai mulți decât atunci când am venit, am lăsat-o pe Amanda cu Rowan, Angela și Niklas, iar eu am decis să mă întorc cu Jo. Știam că trebuie să discutăm despre ce s-a întâmplat în această seară, despre reapariția lui Matthew în viața noastră. Jo niciodată nu l-a plăcut, îmi spunea că nu e bun pentru mine, că voi suferi din cauza lui și poate ar fi fost mai bine dacă aș fi ascultat de el, dar acum nu mai e nimic de făcut. Nu pot să spun că nu m-am considerat sau nu mă consider vinovată de moartea părinților mei, fiindcă sunt, dar trebuie să învăț să mă iert, vina nu e în totalitate a mea. E vina mea că nu am ascultat de cei care îmi spuneau că nu ne potrivim și că nu avem un viitor, iar eu nu îi băgam în seamă, însă e mai mult vina lui, a înnebunit și nu s-a gândit la ce face. Poate e bolnav mintal, cine poate știi...
— Ești bine? mă întreabă Jo de îndată ce urcăm în mașină și pornește căldura.
— Cred că da... îi răspund, deși nu sunt sigură de răspuns.
— Știi că-mi poți spune orice plus că vreau să știu cum te simți, doar așa te pot ajuta, îmi ia mâna în a lui în timp ce cu cealaltă manevrează volanul.
— Îmi e teamă să nu încerce să-i facă ceva lui Niklas și în același timp, felul în care s-a purtat cu Amanda și tot ce a spus... Jo, dacă spune adevărul? Dacă nu este el vinovatul? întreb și în secunda următoare întărește strângerea de mână.
— Nu pot să cred că spui asta, știm amândoi că este un nemernic, un om bolnav și este singurul vinovat. Te-a amenințat, iar apoi te-a făcut să suferi, ești singură pe lumea asta și totul din cauza lui, începe să se răstească la mine și mă sperie felul în care se comportă.
Nu-l pot înțelege, de unde atâta ură în el pentru o persoană cu care nu a interacționat prea mult. Da, m-a făcut pe mine să sufere, iar el a fost acolo în perioada de după pentru a mă ridica de la pământ, dar de la asta, la a vorbi așa la adresa lui, nu-i normal. Nu este normal pentru Jo, Jo pe care eu îl știu este o persoană bună, care nu dorește răul nimănui și care vede doar lucrurile bune la o persoană. Deci, ce naiba se întâmplă cu el?
— Nu știu Jo, nu mai știu nimic, nu mai înțeleg nimic, nu mai știu ce să mai cred... Simt că cei de la departamentul de poliție nu și-au făcut treaba cum trebuie, atât în cazul părinților mei, dar și în cazul lui Louis, oftez și îmi trag cu greu mâna din a lui.
— Am o idee, ce-ar fi să vorbim cu Lucy, să investigheze ea ambele cazuri, poate află ceva ce poliția nu a aflat, îmi propune și mă pune pe gânduri.
— Mă voi gândi, dar să știi că aștept răspunsuri din partea ta, aștept să îmi spui ce ai cu Matthew. Și să nu care cumva să îmi spui că este doar din vina a ceea ce mi-a făcut mie căci nu te voi crede, îl anunț și îmi sprijin capul de geam, așteptând să ajungem acasă și să mă pot odihni.
Dacă de dimineață aș fi vrut să îmi petrec noaptea în brațele lui Jo, să ne iubim unul pe celălalt și să sărbătorim într-un fel succesul de la lansare, acum nu îmi mai doresc asta. Acum tot ce vreau este să rămân singură, iar această noapte să mă ajute să iau deciziile corecte legate de viitorul meu, dar și al lui Niklas.
— Aș vrea să-ți spun, dar îmi e frică, Rieka. Îmi e frică să nu fie finalul relației dintre noi fiindcă eu n-aș rezista la asta. Nu vreau un viitor din care tu nu faci parte, vreau un viitor numai și numai cu tine...
Rostește totul atât de încet, dar îl pot auzi oftând și mă sperie ceea ce tocmai a spus, nici eu nu îmi doresc un viitor fără el. Atunci când am ales să formăm un cuplu, ne-am promis că dacă este să nu țină prea mult, vom rămâne prieteni, poate nu la fel de buni ca înainte, dar nu vom rupe toate legăturile. Iar acum, din ceea ce el îmi spune, înțeleg că problema este foarte gravă și pe deoparte vreau să mă aflu ce este, pe de altă parte nu vreau.
CITEȘTI
Rieka | Finalizată |
Romantik|| Dramă || Ficțiune generală || Dragoste|| Rieka Fassel era obișnuită să fie în centrul atenției, oriunde mergea atrăgea atenția asupra ei și toți încercau să îi intre în grații. Camerele de fotografiat erau cele mai bune prietene ale ei...