26. Hai să ne facem frumoși

1.8K 185 194
                                    

𝓡𝓲𝓮𝓴𝓪 𝓕𝓪𝓼𝓼𝓮𝓵

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

𝓡𝓲𝓮𝓴𝓪 𝓕𝓪𝓼𝓼𝓮𝓵

         Au trecut câteva zile de când Rowan mi-a povestit despre tragedia prin care a trecut, iar de atunci cu fiecare moment petrecut în preajma lui simt că ne asemănăm atât de mult și că uneori chiar gândim la fel. Am vrut să îl întreb la ce s-a referit atunci când mi-a spus că mă considera vinovată, dar după ce m-am gândit mai bine la tot ce îmi spusese, am găsit singură motivul. Sora lui m-a considerat idolul ei, a luptat să vină aici, să mă cunoască și să își facă un viitor, dar viața a avut alte planuri și nu i-ai permis asta.

           Încă de cum am ajuns acasă și Niklas m-a văzut, nu mă mai scapă din privire și oriunde merg, merge după mine. Vrea tot mai multă atenție din partea mea și de-abia reușesc să plec la hotel, într-o zi chiar am fost nevoită să îl iau cu mine. Încă nu m-am obișnuit cu noul meu statut și nu cred că se va întâmpla prea curând, dar mă adaptez ușor, ușor, în fiecare zi învăț câte ceva nou și gestionez situația dificilă legată de lanțul hotelier. Asociații și directori de departament mi-au fost alături, dar am văzut că le e greu și nu cred că voi reuși să salvez totul. Continuă să mă sfătuiască să vând anumite hoteluri, din zone unde nu e un turism dezvoltat, dar ceea ce nu înțeleg ei este că sunt o Fassel și nu voi renunța până nu voi readuce totul la normal.

          În plus, cât de curând voi găsi persoana calificată pentru postul de secretară, astfel voi avea un ajutor și Jo, de asemenea va fi alături de mine și sunt sigură că mă va susține în tot ceea ce voi alege să fac. Ultimele zile au fost încărcate pentru mine și timpul liber am decis să îl petrec doar cu cel mic, iar iubitul meu și l-a petrecut împreună cu sora și mama lui. Cele două și-au mai prelungit șederea, probabil pentru a încerca să îi bage mințile în cap, deoarece am observat în momentul când am anunțat relația că nu sunt de acord.

          Și probabil asta vor încerca să facă și în seara aceasta, când vor veni la cină. Inițial ar fi trebuit să ieșim la un restaurant în oraș, dar fiindcă eu vreau să stau cât mai mult timp cu Niklas, au fost de acord să vină la cina pe care o voi pregăti eu. Da, am făcut prostia de a promite că voi găti, iar acum dau din colț în colț fiindcă nu știu ce să fac, mai ales că îmi doresc să le placă și lor și să fac o impresie bună. În fond, sunt cele mai importante persoane din viața lui Jo, iar dacă îmi doresc ca lucrurile să meargă între noi, trebuie să mă înțeleg cu ele.

          — Și au venit cumpărăturile... pot să știu și eu pentru ce ai nevoie de atât de multe alimente? își face apariția în bucătărie Rowan, încărcat cu plase.

          Cum el nu putea părăsi casa, fiindcă vrea să aibă mereu grijă de mine, să nu cumva să pățesc ceva, a trimis un băiat de la pază, cu lista mea și acum am tot ce trebuie pentru a pregăti cina.

Rieka | Finalizată |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum