14. Totul merge așa cum trebuie

2.7K 255 66
                                    

𝓡𝓲𝓮𝓴𝓪 𝓕𝓪𝓼𝓼𝓮𝓵

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

𝓡𝓲𝓮𝓴𝓪 𝓕𝓪𝓼𝓼𝓮𝓵

          Nu pot asimila sub nicio formă informația primită sau mai bine zis nu pot și nici nu vreau să o accept. Nu și nu. Nu poate veni aici când vrea ea și să îmi ia nepotul, atunci când a fost sunată și informată în legătură cu decesul fratelui meu și a fiicei sale nici nu s-a sinchisit să își facă simțită prezența și nici nu a trimis o coroană în omagiul Sofiei. Dacă aș știi că ține la Niklas și ar face orice pentru binele lui, chiar dacă mi s-ar frânge inima i l-aș încredința fiindcă aș știi că poate avea grijă de el mai bine ca mine. Dar la cum o știu pe Carola nici în ruptul capului nu mi-aș dori ca nepoțelul meu să fie cu ea.

          Nu îmi pot imagina cum a rezistat soțul ei, Blake, atâția ani împreună cu ea. El este foarte diferit de Carola, este un om bun la suflet și care nu ar face rău nimănui, de fiecare dată când ne-am întâlnit am putut discuta cu el despre orice, atunci când au murit mama și tata a venit și mi-a vorbit atât de frumos, m-a încurajat să merg mai departe și să îi fac mândri de mine. Mi-ar fi plăcut ca Sofia să semene cu el, probabil ne-am fi înțeles și am fi fost ca două surori, dar ea a luat tot ce a fost mai rău de la Carola și nu se prea înțelegea cu tatăl ei, uneori mă întrebam dacă nu cumva Carola l-a înșelat.

          — Rieka, nu știai despre acest atac al mamei Sofiei asupra ta? Te-a luat prin surprindere? Ce vei face acum? brusc îmi ies din gânduri și realizez că am împietrit în fața mulțimi care continuă să îmi adreseze fel și fel de întrebări.

          — Ri, nu îi băga în seamă, nu îi lăsa să te rănească. Amintește-ți ce mi-ai spus mai devreme, tu ești o Fassel. Deci, revino-ți și hai să plecăm de aici, aud glasul lui Jo în ureche semn că se află în spatele meu.

          Tocmai fiindcă sunt o Fassel știu ce am de făcut și sub nicio formă nu îi voi lăsa să mă doboare. Tot ce sper este ca alegerile pe care le voi lua de acum înainte să fie bune și să nu înrăutățească mai rău situația.

          — Carola, știu că privești asta în acest moment și probabil îți dorești să mă vezi înfrântă, dar țin să te anunț că sunt o Fassel și nu îți merge cu mine. Nu poți să vii la mine acasă după ce nici măcar la înmormântare nu ai venit și să mă ameninți că îmi iei nepoțelul, mă îndepărtez de mașină și merg spre prima cameră, rostind totul apăsat.

          Cuvintele mele ajung repede la toți cei prezenți și se îmbulzesc să ajungă la mine și îmi pun alte întrebări, dar scopul meu a fost atins, astfel le întorc spatele și intru repede în mașină.

          — Ce a fost asta, Rieka? Cum ai putut să spui asta când știi că totul e live și toți vor auzi ce ai spus și faptul că într-un fel i-ai declarat război Carolei? Tu ești întreagă la minte? țipă la mine Jo de îndată ce Rowan pornește mașina în viteză.

Rieka | Finalizată |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum