𝓡𝓲𝓮𝓴𝓪 𝓕𝓪𝓼𝓼𝓮𝓵
— Bună seara, Rieka... Jo... ne salută și nu-mi pot da seama ce caută el aici, cum i-a fost permis să intre.
Matthew Davidson, fostul meu iubit, persoana vinovată de moartea celor mai importante persoane din viața mea se află în fața mea și se comportă de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic. După mai bine de un an de când nu l-am mai văzut acum îl am în fața mea și nemernicul arată la fel de bine cum îl știam, poate chiar mai bine. De parcă nici nu ar fi fost închis pentru crimă...
— Ce cauți tu aici? Ce mai vrei de la mine? Nu ți-a fost de ajuns tot ce mi-ai făcut? țip în gura mare, fără să-mi mai pese de persoanele prezente aici și continui să tremur.
Nici prin cap nu mi-ar fi trecut că îl voi întâlni în seara asta, la lansare și nu-mi vine să cred cât tupeu poate să aibă.
Fac pași în spate și parcă aș vrea să îi întorc spatele și să fug cât mai departe de el, cât mai departe de acest monstru pe care la un moment dat credeam că îl iubeam, dar care mi-a furat tot ceea ce iubeam. Deodată simt două brațe care mă înconjoară și mă țin pe loc, nu mă lasă să fug și bine fac, nu trebuie să mă arăt slabă în fața lui. Trebuie să îi țin piept și să îl confrunt odată pentru totdeauna, să aflu de ce. De ce a făcut asta, de ce mi-a omorât părinții și fratele?
— Cum îndrăznești să te prezinți aici când știi tot ce ai făcut? se răstește Jo la el și atunci îmi dau seama că el este cel care mă sprijină de la spate.
— Pot să știu și eu ce se întâmplă? Matt, de unde vă cunoașteți, ce-ai făcut? suntem brusc întrerupți de Amanda care se așează în fața mea și privește către Matthew.
Iar în acest moment îmi pică fisa, el este partenerul ei, bărbatul pe care l-a cunoscut nu de mult timp și cu care formează un cuplu. Și nu-mi vine să cred că asta mi se întâmplă mie, tocmai când credeam că mi-am făcut o prietenă și că lucrurile se îndreaptă spre drumul cel bun, acum apare el și strică tot. În mod clar eu și Amanda nu vom mai ține legătura, nu cred că s-ar despărți de el doar pentru a rămâne prietenă cu mine.
— Cred că le-ați făcut dat destul material celor de la presă, ar fi bine să ne retragem și să continuați discuția în alt loc, își face apariția Rowan și nu-și ia privirea de la mine.
Perfect, asta mai lipsea, fostul iubit, actualul iubit și bărbatul care se joacă cu mințile mele, toți trei în același loc.
Privesc în jurul meu și observ că are dreptate, toate privirile sunt ațintite asupra noastră, iar aparatele de fotografiat nu se mai opresc din a imortaliza acest moment. Îmi și imaginez ce se va scris mâine peste tot și speculațiile care vor începe să apară. Era prea frumos totul ca să fie adevărat, viața nu avea cum să mă lase să fiu fericită, mai trebuia să mă pună la încercări.
Mă trag din brațele lui Jo și alerg spre baie, tot ce vreau este să scap pentru câteva minute de toți, să fiu doar eu, să-mi pot pune gândurile în ordine. Toate persoanele pe lângă care trec în fuga mea mă privesc și îi văd cum vor să îmi vorbească, să îmi pună întrebări, dar nu mă opresc, nu vreau să vorbesc cu nimeni acum. Tot nu pot realiza de ce a venit aici, știa foarte bine că doar eu și Jo ținem prezentările în această locație, nu avea cum să uite și probabil Amanda i-a spus numele meu. Dar nu, el a vrut să vină, să mă distrugă odată și pentru totdeauna, nu i-a fost de ajuns tot ce mi-a făcut.
De cum intru în baie mă asigur că nu este nimeni fiindcă chiar nu îmi doresc să interacționez cu cineva, știu ce mă va aștepta când voi ieși de aici. Iar până atunci trebuie să îmi revin, să prind forță pentru a fi în stare să duc la bun sfârșit o discuție cu acel monstru. Mă sprijin în mâini de lavoarul din baie și lacrimile încep să îmi curgă pe obraji. Prin minte îmi trec toate momentele frumoase din vremea în care aveam o relație cu Matthew, dar și momentele de după moartea părinților mei, după moartea lui Louis. Nu mi-a venit și încă nu îmi vine să cred că a făcut asta, că ne-a făcut asta și totul dintr-o ceartă.
CITEȘTI
Rieka | Finalizată |
Romantik|| Dramă || Ficțiune generală || Dragoste|| Rieka Fassel era obișnuită să fie în centrul atenției, oriunde mergea atrăgea atenția asupra ei și toți încercau să îi intre în grații. Camerele de fotografiat erau cele mai bune prietene ale ei...