𝓡𝓲𝓮𝓴𝓪 𝓕𝓪𝓼𝓼𝓮𝓵
Surioara mea,
Dacă această scrisoare a ajuns în mâinile tale și în acest moment o citești, înseamnă că ceva rău s-a întâmplat cu mine și fără să vreau te-am părăsit, alăturându-mă mamei și tatei. Îmi dau seama că ești tristă în acest moment și supărată pe viață pentru că eu nu mai sunt alături de tine, dar vreau să știu că de oriunde aș fi mereu te voi iubi și nu vreau să suferi foarte mult. Vreau să te pui rapid pe picioare și să le arați tuturor cine ești tu, cum ar zice unchiul Karl, acea femeie care frânge inimile bărbaților.
Probabil te întrebi de ce am ales să îmi fac un testament și să îți scriu această scrisoare. Nu am un răspuns exact la asta, m-am gândit și răzgândit dacă să fac asta sau nu, iar până la urmă am decis să merg mai departe cu această idee. Am contactat un avocat pe care îl cunoșteam și în care am deplină încredere, iar apoi lucrurile au decurs destul de repede. Următoarea întrebare care sunt sigur că îți trece prin cap în acest moment este când am făcut asta.
După decesul părinților noștri, mai exact după citirea testamentului mi-a fost teamă pentru ziua de mâine. Dacă pățeam ceva, ce se alegea de copilașul meu și de tine? Asta era întrebarea pe care mi-o puneam și teama mea cea mai mare era că vă voi părăsi și veți suferi din cauza mea. În principal am vrut să mă asigur că voi lăsa lucrurile așa cum trebuie în cazul în care ceva rău avea să se întâmple.
Deja ai aflat că ești singura mea moștenitoare, ca să zicem așa, până în momentul în care Niklas va împlini vârsta majoratului. Am făcut asta fiindcă ești singura în care am încredere, sunt sigur că te vei descurca cu toate, chiar dacă cel mai probabil ești speriată de toate atribuțiile care îți revin din momentul semnării actelor. În ceea ce privește lanțul hotelier, asociații te vor ajuta și te vor sfătui de fiecare dată când vei avea nevoie, iar în privința lui Niklas, el este nepotul tău și știu deja cât de mult îl iubești. De aceea, nu puteam alege o persoană mai potrivită pentru a-i administra bunurile, deoarece dacă toată această avere ar fi în mâinile Sofiei, ea ar cheltui totul în câteva zile.
Karl, unchiul nostru, ar fi putut fi o opțiune, fiind adult și trecut prin multe, cu cunoștințe în domeniul hotelier, dar nu l-am ales pe el, instinctul mi-a spus să te aleg pe tine pentru a duce mai departe munca mea și a părinților noștri. Simt că nu pot avea încredere în el, mi s-a părut că are un comportament ciudat în momentul citiri testamentului tatei. A oferit răspunsuri indiferente, dar mi-a lăsat impresia că nu este mulțumit căci nu a primit nimic. Nu știu ce să cred despre el și de aceea am și menționat că vreau ca această scrisoare să o citești singură.
Sofia, probabil este extrem de fericită că a scăpat de mine, dar nervoasă la culme fiindcă nu a primit nimic din bunurile mele. Sunt sigur că va încerca să conteste acest testament, să spună că ea trebuie să aibă grijă de bunurile fiului nostru, deci ai grijă ce faci și nu o lăsa să câștige. Am iubit-o mult la început, știi bine asta, dar cu timpul s-a schimbat, iar asta m-a făcut să încep ușor-ușor să nu o mai suport în jurul meu.
CITEȘTI
Rieka | Finalizată |
Romance|| Dramă || Ficțiune generală || Dragoste|| Rieka Fassel era obișnuită să fie în centrul atenției, oriunde mergea atrăgea atenția asupra ei și toți încercau să îi intre în grații. Camerele de fotografiat erau cele mai bune prietene ale ei...