BÖLÜM- 34 🇹🇷 ⠀ ོ

2.9K 231 57
                                    

Önceki bölümden:

Seni seviyorum kadın.'

"Ne?"

Sesli mi konuştum idrak edememiştim.

"Ney ne?"

"Niye öyle bakıyorsun?"

İçime su serpilirken:

Yok,uyku sersemliği.

"..."

"Masaj için teşekkür ederim."

Tuhaf tuhaf bakıp bir şey söylemeden kalkıp çıktı odadan. Sanırım Nazlı'nın yanına gitti.

Hâlâ açık kalan kapıya bakıyordum. O sırada telefonum çaldı. Ekranda görünen isim annemdi. Hemen açtım telefonu.

"Oğlum Fırat'ım."

"Annem...'

Derin bir iç çekti annem hasret giderir gibi.

"Nasılsın evlâdım. Müsaitmisin? "

"Müsaitim anne. Buyur."

"Oğlum biliyorum seni bu konuda çok sık boğaz ediyorum ama. Bana da hep kızıyorsun."

"..."

"Oğlum bir kız var."

Mevzu yine belliydi. Annemin beni delicesine evlendirme istediği. Yine bıkkın ve yorgun bir şekilde cevap verdim anneme.

"Anne be..."

Annem hemen sözümü kesip sitemle:

"Bak bu sefer dinle Fırat. Anneye karşı gelmek yok vallahi kalbim kırılır."

Sıkıntıyla elimi enseme attım. Resmen kendimi kemiresim geliyordu.

"Ben çoktan evlenmişim annem bana kız arıyor. Nasıl bir çıkmaza girdim böyle?"

Annem bir yandan bana bulduğu kızı anlatırken bir anda Ahsen belirdi kapıda.  Gözlerim kocaman olmuş donuk donuk Ahsen'e bakarken bana seslendi.

"Fıra..."

İşaret parmağımla sus işareti yaparken annem çoktan duymuştu sesini.

"Oğlum kim o?"

"Televizyon. Anne açık kalmış."

Ahsen de şaşırmış kapıda öylece bana bakıyordu.

"Fırat yüreğime indirme oğlum kim o kadın."

"Anacım televizyon diyorum ne imâ ediyorsun bana?"

"..."

"Şimdi işim var anacım ararım ben seni."

Telefonu kapattığımda Ahsen'e baktım sinirle.

Kollarını birleştirirken çattı kaşlarını ve ekledi:

"Ben televizyonum yani?"

Bu yersiz tiribe şaşırmışken konuştum:

"Ahsen. Ne alakası var? Hem telefondayım niye bana sesleniyorsun? "

"Farketmedim Fırat. Bir dahaki sefere kumanda kullan! Sesimi kısarsın!"

"Ahsen ben."

Daha beni dinlemeden kapıdan geri döndü Ahsen. Telefonu oflayarak attım yatağa. Gerçekten çileden çıkıyordum.  Harbiden karı koca moduna girmiş manyak manyak kavgalar ediyoruz.

Yataktan tembel tembel kalkıp Nazlı'nın odasına gittim. Hâlâ uyuyordu. Kucaklayıp kahvaltıya götürmek geçti içimden. Sonra vaz geçip alnından öpüp çıktım odadan.

Kara Kartal🇹🇷⠀ ོHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin