NOT: "MEDYAYA YAŞI KÜÇÜK OLANLAR VE KAN GÖRÜNCE BAYILANLAR LÜTFEN BAKMAYIN SORUMLULUK ALMIYORUM"
Güzel okumalar 💚
Önceki bölümden:
Sendeleyerek geri düştüğümde oturur pozisyonda kaldım. Kod adı karaça olan ve sözde köyün öğretmeni görünen hain elinde bir kalaşla dikildi karşıma. Yaram için için canımı yaksa da. Babamın da dediği dibi:
"Kurt yaralanır,bir önemi yok aslanım. Kurt yaralandığında değil, çakalların karşısında acıdan inlediğinde kaybeder!"
"Bende acımı hissetmiyorum baba. Asla bir çakalın önünde eğmez başını oğlun!"
Yüzümde halimden memnun bir gülüş kaldırdım kafamı. Ok gibi diktim gözlerimi hainin gözlerine.
Bundan sonra ölsekte bir kalsakta...
Şehadet getirdim kendim duyacağım bir seste. Namluyu üzerimde hissedebiliyordum. Silah patladı patlama sesiyle birlikte açtım gözlerimi. Mermi benim yolu gözetlediğim yerden geliyordu.
Tarık'tan
Komutanım zor durumdaydı silahı ateşlediğim an karşısındaki hain bütün şarjörü bana doğru boşalttı elinde mermi kalmadığında kudurmuş gibi tepinip attı silahı kenara. Yerde bitkin halde oturan komutanıma doğru hamle yaptığında tam ayak ucuna ateş ettim. Sonra durdu. Bu onu korkutmaya yetmiş, artmıştı bile.
Komutanım oturmuş yüzünde bir sırıtışla duruyordu. Kendi kendime tövbe estağfurullah çektim.
Ateş ettiğim it kaçarken ardından bağırıyordu.Ne dediğini bu kadar uzakta olmama rağmen duymuştum.
"Yarım bıraktığım işi bitir laaan!"
Adam araçla kaçarken hızla yerimden ayrılıp komutanımın yanına koştum.
Ben ona ulaştığımda sırt üstü uzanmış bağrını tutarak gülüyordu.Bağrından kan akıyordu. Kamuflajı da yırtılmıştı yarası derin mi diye bakmak için elini çekerek aralayıp baktım. Bıçak yarasıydı. Biraz derindi. Bacağında da bir yara vardı. Bacağına dokunduğumda acıyla bağırdı:
"Dokunma lan!"
'Adamın canını yaktık lan.' Dikkatsizliğime sinir olurken bir küfür savurdum."S*ktir!"
"Eve götür beni."
"Komutanım hastaneye gitmek zorundayız."
Kendi kendine gülmesi delirdiğini düşünmeme sebep olurken devam etti:
"Lan oğlum iki sıyrık var. Bişey olmaz."
"Ama komutanım. Olmaz. Bu çok deri..."
Ben yarasına bastırırken kolumu sertçe kavrayıp.
"Bana bak lan! Son gittiğin hastahanede çürük raporu almamak için doktorları tehdit ettiğini biliyorum. Feriştahı gelse seni askeriyede tutamaz!"
"..."
"Şimdi götür beni!"
Üniformam benim için her şeyden daha önemli. Bunu için sağlığımı bile göz ardı ediyordum. Evet en son kontrolde sonuçlarım çürük çıktı. Psikolojik sorunlarım olsada bunlar her zaman açığa çıkan şeyler değildi. Sırf bu yüzden askeriyeden olmamak için gittiğim her doktoru tehdit ediyordum. Ama Fırat komutanın kulağına nasıl ilişmiş bu. En son bayan doktor tesadüf gelmişti bana. Demek ki yeterince korkmamış.
Komutanımın bilinci yavaş yavaş düşerken zar zor konuşuyordu. Son söylediği ise 'Ahsen'i ara' oldu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kartal🇹🇷⠀ ོ
Teen FictionSevme kızım beni. 'Ben askerim' toz toprak kokarım. Elini uzatsan silah gibi tutarım. Benim gözlerime bakma sana düşman gibi bakarım. Ben uyku nedir bilmem geceleri nöbet tutarım,gece gelme bana parola ister sorarım.Ben disko,dans bilmem yürüyüş kar...