15. Bölüm

6.8K 272 217
                                    


Konuşmak istediğim çok fazla şey var ama öncelikle herkese merhaba♥️ Bu yola gerçek anlamda çıktığımda kalbimde sadece acı vardı. Neslican'ın gücüyle büyüttüğüm İpek'i Neslican'ı kaybettiğimiz gün yazmaya karar vermiştim. Çünkü hayat sandığımızdan daha kısa ve bunu yazmadan gidemezdim♥️ 

14 Ağustos 2020... Sanırsam unutamayacağım bir tarih oldu. Kalpten yapılan bir paylaşım beni ağlattı ama çok da mutlu etti♥️✨ Bana hep yol gösteren Kutup Yıldızı bu sefer de bana yol gösterdi♥️ Ona teşekkürüm sonsuz ve bugün onun doğum günü. İyi ki hayatıma girdin ve bana ışık oldun. Sana teşekkürüm de sevgim de sonsuz♥️

Ve onun sayesinde beni bulan İpek'e başlayan siz güzel insanlar hepiniz hoş geldiniz♥️ İyi ki geldiniz ve bulduk birbirimizi...

Çok konuştum ve gidiyorum artık. Sakin ve gerçekten minnoş bir bölüm oldu. Güzel dostlukları yazmak çok eğlenceli. Bölümde geçen şarkıyı da aşağıya bıraktım. Ben şarkının ilk çıktığı dönemde bu versiyonunu dinlemiştim sonra şarkının diğer versiyonu yayımlandı. O da çok güzel. Sizden ufak bir şey isteyeceğim. Kafede çalan şarkı bu. Ama tarihler pek uymuyor. Çünkü bizimkiler Ocak 2019'da. Ama bunu görmezden gelebiliriz. Zaten Ocak 2019'a daha yakın diye bu versiyonunu bıraktım♥️

Akif Alkan-Aşk Bitti

Mavi Gri- O Ben Olamam (aynı şarkının uzun versiyonu)

Ağırlaşan göz kapaklarımı zorla açarken bulanık gören gözlerimi birkaç kere kırpıştırdım. Yatağımda dik bir konuma gelip gözlerimi ovuşturdum. Birkaç gündür zaman kavramımı kaybetmiş gibiydim. Perşembe günü olanları hatırladıkça tüylerim diken diken oluyordu. Duyduğum ağır sözler bir taraftan varlığını belli ederken gözlerimin önüne gelen Sıla'nın kanımla bulanan tişörtü titrememe neden oldu.

Sadece uyumak istemiştim. Uyuyup bir şeylerden kaçmak istemiştim. Ama hiçbir şey tahmin ettiğim gibi olmamıştı. Okulda kapattığım gözlerimi bir hastane odasında açmıştım. Doktorum ağır bir kanamam olduğunu söylediğinde çok şaşırmıştım. Çünkü sapasağlam olduğumu biliyordum. Musa Amca ameliyatından çıkar çıkmaz hemen yanımıza gelmiş ve benimle özel olarak ilgilenmişti. Ulaş'ın babası ile meslektaş olmaları beni korkuturken dosyamı görmemesini rica etmiştim. Ahmet Amca şehir dışındaki bir sempozyumda olduğunu söylemiş ve arayarak durumumu öğrenmişti.

Gözlerimi açar açmaz ilk Sıla'yı görmek istemiştim. Çünkü onu çok korkuttuğumun farkındaydım. Onu üzmek, korkutmak bu hayatta isteyeceğim son şeyken ona bunu yaşatmıştım. İsteyerek yapmamıştım ama kırmızı ve şiş gözlerini, dağılmış hâlini gördükten sonra kendimi çok suçlu hissetmiştim.

Bu durumdayken beni en çok korkutan da test sonuçlarımdı. Kanserin geri gelecek olma düşüncesi bile korkuturken tekrar yaşadığım burun kanaması da üstüne tuzu biberi olmuştu. Burnumdan avuç avuç kan ellerimin arasından üstüme ve yatağa damlarken içimde sadece korku vardı. Korkudan dolayı zangır zangır titrerken sadece yaşamak istediğimi ve bir kanseri daha kaldıramayacağımı biliyordum.

Test sonuçlarımda her şey normal görünürken kanamanın burnuma gelen toptan olduğu kesinleşmişti. Zedelenen damarlarım ara ara kanama yaparken her şey kontrol altındaydı. Tek ihtiyacım olan biraz dinlenmekti. O gün yaşananları, söylenenleri düşünmek yerin kendi sağlığıma odaklanmayı istemiştim. İlk defa kendimi düşünmek istemiştim.

İPEK | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin