Trafiłam tu za nieposłuszeństwo...
*
- Czy ja jestem tu za karę? - spytałam.
- Nie bój się, dziecko - powiedziała miłym głosem uśmiechając się. - W mojej szkole zostaniesz wychowana i wykształcona w najwyższych standardach. Przyniesiesz dumę swojej rodzinie.
**
"Akademia Księżniczek to miejsce w którym staniesz się prawdziwą damą"*
Lecz wkrótce okazało się, że nie do końca tak jest.*
- W piwnicy szkoły ukryty jest tunel, który prowadzi do pobliskiego miasteczka. Zaraz przy wyjściu znajduje się klub Korona. Muzyka, tańce, alkohol... Zabawa do rana bez żadnych zasad. (...)
*
I tak się zaczęło...*
- Naprawdę piękna z ciebie dziewczyna. Szczerze przyznaję, że masz szansę stać się moją faworytką. Chcesz?
Jej ręce powędrowały na moją talię.
- Jasne.
*
*
- Moja... - szepnęła.
- Nie. To ty moja - zachichotałam podgryząc ją lekko po szyi.
*
*
- Dobrze wiesz, jak bardzo cię lubię.
- Tylko lubisz?
*
Żyłam w przekonaniu, że jestem wolna i niezależna.Jednak...
*
- Nie wszystko jest tutaj takie, na jakie wygląda. (...)
*
*
- Nie mogę z tobą o tym rozmawiać. Zapomnij o tej sprawie. (...)
*
*
- (...) Uważaj komu ufasz i nikomu innemu nie mów, co widziałaś. Najlepiej o tym zapomnij. Stąpasz po bardzo cienkiej linii. Jeden krok i może się stać coś naprawdę strasznego. (...)
*
*
- Pomożesz mi, prawda?
- Zgoda. Opowiem ci o wszystkim ale kiedy poznasz prawdę już nic nigdy nie będzie takie samo.
*
*
- Nerissa, uciekaj!
*.
.
.
.
.
*
- (...) Świat zmierza ku upadkowi. Ale ja uważam, że nie wszystko stracone. Jedyną nadzieją na naprawę naszego świata jest młode pokolenie. (...)
*
Nadzieja...Upór...
Miłość...
Czy odwaga przezwycięży rządze władzy?
*
- Jeszcze nikt nigdy nie zrobił dla mnie czegoś takiego. Przez ostatni czas stałaś się najważniejszą osobą w moim życiu. Nie wyobrażam sobie już ani dnia bez ciebie.
*
CZYTASZ
Akademia Księżniczek
General FictionTu nic nie jest takie, jak myślisz. Akademia Księżniczek to elitarna szkoła z internatem dla szlachetnie urodzonych dziewcząt. Księżniczka Nerissa czuła się tam szczęśliwa. Swój czas poświęcała na naukę, na rozmowy z przyjaciółmi a nawet na niewinne...