KARANLIĞIN ÇİÇEĞİ'ne
❤ Hoş Geldiniz ❤Başladığınız tarihî buraya alalım.🖐🏻
İlk bölümleri biraz atıştırmalık gibi düşünün. Biraz kısa gelebilir ama ilerleyen bölümlerde kelime sayısı oldukça artıyor.
Ah bir bilseniz ileriki bölümlerde neler var neler...🤓
Satır aralarını boş bırakmayın. 👻
Umarım sıkılmadan, seve seve okursunuz.🙏
Keyifli okumalar dilerim.❤
Profilimden diğer yazmakta olduğum kitabıma da bir göz atabilirsiniz.🧚🏻♀️
_
"Siz Lisa Gray, David Bennet ile boşanmayı kabul ediyor musunuz?"
Hakimin sorusu ile anneme baktım. Ama kararından vazgeçecekmiş gibi durmuyordu ki bu iyi bir şeydi.
Neden diye soracak olursanız...
Babamın annemi aldattığını öğrendikten sonra onlar gibi ben de boşanma kararlarının en iyisi olacağını düşünmüş ve onları desteklemiştim.
Vazgeçmek gibi bir hata yapmaması iyi olurdu.
Annem kararlı bir şekilde hakimin sorusuna cevap verdi. "Evet, kabul ediyorum."
Hakim aynı soruyu babamada sordu ve ondan da aynı yanıtı aldı.
"Başvurusunda bulunduğunuz boşanma davanız kabul edilmiştir. Kızınız Adelina Bennet'in velayeti ise ortak bir kararla annesine verilmiştir. Babası istediği zaman görme hakkına sahiptir. Gerekli belgeleri imzaladıktan sonra çıkabilirsiniz. Duruşma sona ermiştir."
Duruşmanın sona ermesiyle içim rahatlasa da içten içe üzülmüyor değildim. Son yıllar hariç aile hayatım gayet güzel bir şekilde ilerliyordu.
Taa ki babam başka birini bulana kadar...
Ayrılacakları için üzüldüğüm zamanlarda aklıma babamın yaptığı geliyordu ve bu üzüntümü çok uzaklara gönderiyordu. Yerini ise kırgınlığa ve kızgınlığa bırakıyordu.
Annem ile gerekli belgeleri imzaladıktan sonra beraber çıkışa giderken hiçbir şey konuşmamıştık.
Hoş bu durumda kim sohbet havasında olurdu ki?
Sonuçta delicesine sevdiği eşi tarafından aldatılmak oldukça ağır bir durumdu. Annemin yanında kalmak isteme sebebim ise buydu. Bu yüzden onun yanında kalmayı, ona destek olmayı istemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ÇİÇEĞİ
FantasyKoşuyorum, uçsuz bucaksız bir ormanda koşuyorum. Buraya nasıl geldim, burada ne yapıyorum hiçbir fikrim yok! Ama bir şeyden kaçıyorum. Birden hava karardı ve uğursuz bir gök gürültüsü yankılandı gökyüzünde. İliklerime kadar titrediğimi ve korktuğu...