2.BÖLÜM

6.5K 325 145
                                    

Hello!💃

Güzel bir bölümle geldim.😜

Tabiî bu bölümde olaylar biraz karışıyor...🤓

Bu arada bölüm başka birinin anlatımıyla başlıyor.

Daha fazla sizi tutmuyorum ve bölümle baş başa bırakıyorum. ❤

Satır aralarını boş bırakmayın. 👻

Keyifli okumalar dilerim.🤗

_

Bardağın sonundaki içkiyi içip bardağı barın tezgâhına koydum ve yanımdaki arkadaşım jack'a döndüm.

"Jack, ben bir Emilie'nin yanına uğrayıp oradan eve geçeceğim. Sonra görüşürüz."

"Tamam dostum, görüşürüz."

Jack'e cevap vermeyip bardan dışarıya çıktım. Soğuk hava beni karşılarken içerideki ter ve alkol kokusunun ağırlığını temiz havayı soluyunca anlamıştım.

İçime derin bir nefes çekip barın sağ tarafındaki park alanında duran siyah aracıma binip emniyet kemerimi taktıktan sonra asfalt yolda ilerlemeye başladım.

Emilie'nin geleceğimden haberi yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emilie'nin geleceğimden haberi yoktu. Ama sorun olacağını düşünmüyordum.

Her ne kadar sürprizleri sevmesede bir kereden bir şey olmazdı sanırım.

Yarım saat sonra emilie'nin evine geldiğimde arabayı evin önüne park ettim. Araçtan inip evin önüne geldiğimde kapının yanında duran zile bastım. Kapının açılmasını beklerken bir yandan ayağımla ritim tutuyordum.

"Ah! Nerede kaldı bu kız?"

Zile bir kere daha basmak için elimi kaldırmıştım ki kapı açıldı. Gördüğüm yabancı yüz ile elim havada asılı kaldı.

"Buyurun kime bakmıştınız?"

Karşımdakinin sorusuna cevap vermeyip havada asılı kalan elimi indirdim ve kaşlarımı çattım. "Sende kimsin? Emilie nerede?"

Alacağım cevaptan korkarak karşımdakinin gözlerine baktım.

"Ben peter ve Emilie şuan duşta. Asıl sen kimsin?"

Duyduğum cevap ile gözlerimin karardığını hissettim. Sakin olmaya çalışarak karşımdaki kişiye baktım. Üstü çıplaktı, saçları ise ıslaktı.

Yok hayır.

Hayır!

Bunu bana yapmış olamazdı değil mi?

Öfkeden vücudum titremeye başlarken birkaç adım atarak peter denen adamın üzerine yürüdüm. "Ben kimim cidden merak ediyor musun?"

Sinirdem yüzüm seğirirken, "Emilie'nin sevgilisi!" Diyerek yüzüne sert bi yumruk attım ve yere düşmesini sağladım.

KARANLIĞIN ÇİÇEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin