3.BÖLÜM

5K 258 127
                                    

Merhaba...🦋

Yeni bölüme hazır mıyız?

Bu bölümde Jenna'nın şok edici bir özelliğini öğreneceğiz!🤓

Bölümü okurken satır aralarını boş bırakmayalım.😜

O zaman keyifli okumalar dilerim!❤

_

Tam eve gitmek için arkama dönmüştüm ki evde duyduğum ve ne olduğuna bakmak için dışarıya çıktığım sesi tekrardan arkamda duymam ile olduğum yere çakılıp kalmıştım.

Elimdeki vazonun elimden kayıp yere düştüğünü duydum ama ne vazonun düştüğü yere bakabildim ne de arkama dönüp sesin ne olduğuna bakabildim.

Dışarıya çıkarken ne düşünüyordum ki? Sesin kaynağı hırsız veya her kim ise onu vazoyla etkisiz hâle getirebileceğimi bana düşündüren ne olmuştu?!

Sakinleşmeye çalışarak derin bir nefes aldım ve soğuk havanın ciğerlerimi yakmasına izin verdim. Yavaş bir şekilde arkama döndüğümde gördüğüm beyaz yavru kedi ile rahat bir nefes verdim.

"Hey kedicik, ne yapıyorsun burada? Ödümü kopardın."

Kedinin yanına gidip onu yerden aldım. İki elimle tutarak havaya kaldırdım ve gülümsedim. Cevap verecekmiş gibi sorular sordum. "Ne tatlı şeyin sen öyle. Yalnız mısın, annen veya kardeşlerin yokmu?"

"Kedinin cevap verebileceğini sanmıyorum, ama yinede sen bilirsin. "

Arkamda duyduğum tok ses ile irkildim. Konuşan kişiye bakmak için sesin geldiği tarafa döndüm.

Bu da kimdi böyle? Burada ne arıyordu? Hem de bu saatte.

"Cevap veremeyeceğini biliyorum zaten, sağ ol."

Görmediğinden emin olduğum bir şekilde gözlerimi devirdim. Karşımdaki kişiye şöyle bir baktım; siyah saçları ve kahverengi gözleri, uzun bir boyu vardı. Bana göre eksilerde olan havaya rağmen üstünde sadece ince bir siyah badi ve siyah bir kot pantolon vardı.

Evet, hem de buz gibi havaya rağmen!

Dudakları iki yana kıvrıldı. "Rica ederim. Bu arada ben, Jordan."

Bu saatte ikimizin burada yalnız olmasından korkarak geçiştirmeye karar verdim.  "Ben de Adelina. Benim gitmem gerekiyor, hoşça kal."

Eve gitmek için arkamı dönmüştüm ki tekrar konuşması ile olduğum yerde durdum.

"Bu saatte dışarıda olman senin için çok tehlikeli. Özellikle böyle bir ormanın olduğu yerde."

Görmediğini bildiğim için tekrardan gözlerimi devirdim. Söylediği şeye cevap vermeyi gerek görmedim. Zira onu tavsiyelerine ihtiyacım yoktu.

"iyi geceler, Jordan." Eve doğru yürümeye devam ettim.

Eve girip arkamdan hemen kapıyı kapatıp kilitledim. Elimde kediyle birlikte koşarak arka odadaki misafir odasına girdim. Perdeyi kenara çektim ve camdan baktım ama kimse yoktu.

Hangi ara gitmişti ki?

Hem bu saatte burada ne yapıyordu?

Neyse, beni ilgilendirmez diyerek elimdeki kediyi sevmeye devam ederken odama çıktım. Ses çıkarmamaya dikkat ederek kediyi yıkayıp kuruladım.

KARANLIĞIN ÇİÇEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin