Upuzun bir bölümle herkese merhaba. 🦋
Sıkı tutunun ve kemerleri bağlayın. 😜
Bölümün sonunda herkes şöyle olacak;😱
O zaman fazla uzatmadan sizi bölümü okumaya alalım.💃
Keyifli okumalar dilerim. ❤
_
Haftanın geri kalan günlerini kendimi eğiterek, sınavlarım için ders çalışarak geçirmiştim. Her okul çıkışında önce büyü gücümü daha iyi kullanmayı öğrendikten sonra gece yarılarına kadar ders çalışmıştım. Şu birkaç günde her iki konuda kendimi oldukça geliştirmiştim.
Sınavlarım için yeterliydi belki ama güçlerim için hâlâ oldukça uğraşmam gerekiyordu. Bir de kendimi korumak için yakın dövüş öğrenmek istiyordum. Bunun için de jenna bana yardımcı olacaktı çünkü kendisi daha önce yakın dövüş için ders aldığını ve bana öğretebileceğini söyledi. Karanlıklar krallığından geldikten sonra okul çıkışlarında beni eğitecekti.
Clark'dan herhangi bir haber gelmemişti. Hafta sonunu geçirdikten sonra onu aramayı hatta tekrar yüzyüze görüşmeyi ve bana anlatmış olduğu konuyla ilgili daha detaylı bilgi almak istiyordum.
Şimdi ise hafta içinin son gününde okuldan gelmiş siyah sırt çantama gerekli olan eşyalarımı koyuyordum. Gece yarısı ancak orada olacağımız için bu akşam yola çıkacaktık. Geri dönüşümüz ise pazar sabahı olacaktı. Orada kalmak bana ne kadar anlamsız gelsede böyle önemli bir konuyu birkaç saatte konuşup geri dönemeyeceğimiz için bizimkiler kalma konusunda hem fikir oldular. Mecbur olarak bende.
Gerekli olan eşyalarımın hepsini çantama koyduğuma emin olduktan sonra üzerime giymek için birkaç parça kıyafet çıkarıp yatağımın üzerine bıraktım. Saate baktığımda yola çıkmak için hâlâ yarım saatimizin olduğunu gördüm. Yani duş alacak kadar vaktim vardı.
Duşa girip çıkmam 15 dakikamı aldıktan sonra duştan çıkınca hızla üzerimi giyip saçlarımı kuruladım ve ensemde dağınık bir topuz yaptım.
Makyak yapmak istemesemde tanımadığım insanlarla tanışacağım için -kesinlikle Marco'yu isteyen kızla tanışacağım için değil- kendimi biraz olsun daha iyi hissetmek için ince bir eyeliner çekip rimel ve ruj sürdüm.
Hazır olduğuma kanaat getirip çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim. Susadığımı hissederek mutfağa girdim ve bir bardak soğuk su içtim. Susuzluğum geçmezken susuzluğumun suya karşı değil kana karşı olduğunu anladım. Sanırım yola çıkmadan önce kan içip gücümü toplasam iyi olurdu.
Siyah botlarımı ve siyah kabanımı giyip evden çıktım. Kapıyı kilitledikten sonra anahtarı çantama koyarken marconun evinde doğru yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ÇİÇEĞİ
FantasiaKoşuyorum, uçsuz bucaksız bir ormanda koşuyorum. Buraya nasıl geldim, burada ne yapıyorum hiçbir fikrim yok! Ama bir şeyden kaçıyorum. Birden hava karardı ve uğursuz bir gök gürültüsü yankılandı gökyüzünde. İliklerime kadar titrediğimi ve korktuğu...