Dream ciągle zasłaniał twarz rękami. Bał się spojrzeć na innych.
Gniew, złość i smutek kotłowały się w nim. Nie mógł uwierzyć w śmierć Dusta. To nie było możliwe, by on zginął. Dust zawsze dawał sobie radę. Ze swoją umiejętnością planowania i chłodnym opanowaniem...
Dream poczuł, jak wraz z falą płaczu uwalniają się emocje.
I nie tylko emocje. Poczuł coś lepkiego na rękach. Wiedział, co to jest. Zaczął panikować. Nie tutaj, nie teraz...
-Night?!- zawołał Dream. Potrzebował teraz pomocy brata. Nightmare będzie wiedział, co robić.
Po chwili poczuł, jak ktoś obok niego siada.
-co się stało?- Dream usłyszał obok siebie głos brata.
-zabierz mnie stąd- poprosił cicho Dream- to się znowu dzieje...
Drema poczuł, jak Nightmare go podnosi, po czym gdzieś niesie.
-Dream jest zmęczony- powiedział Nightmare, patrząc na Sansa- mogę go położyć w twoim pokoju?
Sans skinął głową i podał mu klucz do pokoju. Nightmare od razu ruszył w stronę schodów. Po chwili wraz z bratem był w pokoju Sansa.
Nightmare posadził Dreama na materacu, po czym zamknął drzwi na klucz.
-pokaż oczodoły- rzekł Nightmare, kucając na podłodze przed Dreamem.
Dream powoli odsunął ręce od twarzy. Były umazane czarną mazią, wymieszaną ze łzami. W podobnym stanie była cała twarz Dreama.
Nightmare wzdrygnął się.
-aż tak źle?- zapytał Dream, widząc reakcję brata.
-nie jest tego bardzo dużo, tylko jest bardzo rozmazane- odparł Nightmare, po czym zaczął rozglądać się w poszukiwaniu czegoś, co nadałoby się do wyczyszczenia mazi. Jednak najlepszym, co znalazł była koszulka Sansa.
-myślisz, że Sans się obrazi?- zapytał Nightmare, biorąc do ręki białą koszulkę Sansa.
Na twarzy Dreama pojawił się cień uśmiechu.
-chyba tak.
-zaczekaj tutaj, przyniosę ręcznik- westchnął Nightmare
*****
-Bad Time Trio?- zapytał Papyrus.
-grupa moich przyjaciół z innych AU- odparł Sans- Ink, otwórz portale do Underswap i Storyshift.
-Underwap? Ja mogę tam iść!- powiedział Blue.
Sans skinął głową.
-idź po Honey'a- rzekł Sans- ja pójdę po Charę.
-Charę?- zapytała Toriel- ale Chara nie żyje od dawna.
Sans westchnął.
-Chara, o której mówię pochodzi z alternatywnego świata. To nie jest nasza Chara- wyjaśnił Sans.
-aha- powiedziała cicho Toriel.
Ink otworzył portal. Sans wszedł w niego, a Blue zniknął w drugim, który sam otworzył.
-o co chodzi z tym Bad Time Trio?- zapytał Papyrus.
-Bad Time Trio to grupa, do której należą Sans, brat Blue, czyli Honey i Chara ze Storyshift- wyjaśnił Ink.
W tym momencie drzwi frontowe się otworzyły i stanęła w nich Undyne.
-Papyrus, nie przyszedłeś na trening, czy coś się...- Undyne dostrzegła Bad Guys i Star Sanses- ilu Sansów jeszcze tu przyjdzie?
CZYTASZ
Zacznijmy od początku (Władca Snów część 2) [Zakończone]
FanfictionPo resecie pozornie wszystko układa się tak jak powinno. Jednak i Dream i Nightmare mają przeczucie, że coś jest nie tak. Czy koszmary okażą się prawdą? I co, jeżeli prawda okaże się kłamstwem? Tymczasem gdzieś w cieniu kryje się nowy wróg, który ni...