49

221 31 38
                                    


"Ayemir !"

-Kutay! Senin ne işin var evde .


" Hahah   ciddi misin?  Seni  almaya geldim. Eşim olacaksın ya "


- Ha tamam. Nee!


" Sen ne yapıyorsun burda? Hem elinde ki terlik ne öyle. Daha evlenmeden  erkek şiddetine mi başladın "



- Ha! ha! ha!  sen ne kadar da komiksin öyle.  Dellendirme beni . İstemiyorum der  seni orta da bırakırım ha


" Hahaha   tamam çok değerli müstakbel    eşim.  Ben annemlerin   yanına geçiyorum. "


Allahım!   Bu neydi böyle. Şimdi ben rezil olduğumu düşünmüştüm. Neyse boş verelim.  Rezil olmadım. Gaynanam beni görmediyse sorun yok. Kutay görse de bir şey olmaz.

" Ayemir   ne yapıyorsun sen burda. Çabuk gel de son dokunuşları yapalım "

Diyen    Tuba ile hemen odama doğru gittik.  Tuba ve diğer kızlar bana ufak tefek dokunuş yaptıktan sonra ben de son kez kendime baktım.

- Kızlar  ben çok heyecanlıyım.  Ya tepsi elimde düşse. Ya   kaynanam'a baba,  babama kaynana desem. Ay bak ne diyeceğimi bilemedim

" Tamam canım benim. Sen rahat ol. Hepimiz de senin yanındayız. Önce derin bir nefes al. Sonra da artık bu odadan çıkalım ve gelen misafirlere hoş geldin diyip  mutfağa kahve hazırlamaya gidelim.  "

Diyen  Rüya ile ,  hemen derin bir nefes alıp sonra da odadan çıkmıştık.  Aşağıya indiğimizde  sesler gittikçe yaklaşıyordu.
Sonunda oturma odasının kapısının önüne geldiğimizde ben tam  kolu kaldırıp içeri girecekken , tekrardan yüksek voltajda   heyecan yüklenince bana ,   elimi hemen geri çekerek   Tuba'ya  bakıp

- Tuba önce sen gir içeri

" Yok daha neler. Sen gir önce.  Ben neden giriyormuşum. "

" Kızlar , siz ciddi değilsiniz değil mi ?  Ciddi olup olmadığınızı  söyleyin de ona göre size bir yuh diyeyim "

Diyen Ece'ye karşılık ben masum bakışlarımı attım.  Ama ne yapayım ilk defa nişanlanacağim. Heyecanlıyım...

Biz kapıda dikiliyorken  benim aklıma gelen şeyle  hemen Hilay'a   bakıp,

- Hilay!  Sen ne biçim evlatsın. Süt annen ve baban içerde  beni bekliyorlar sen de benim burda dikilmeme  müsaade  ediyorsun. Ayıp.  Haydi şimdi sen ilk içeri gir ben de hemen ardından geliyorum.

Dediğimde Hilay  hemen kapıyı açmış içeriye girmişti bile.  Ben tekrardan derin nefes alarak Tuba'yı  yanıma çekerek beraber içeri girmemizi  sağladım.

Şuan  bütün salon dolu insan , ve o insanların hepsi de bana bakıyordu.  Heyecanım daha  da artınca   elim ayağım birbirine  dolandı. 

Başımı kaldırıp fark ettirmeden etrafı incelediğimde ,karşımda oturmuş bir adet Kutay'ı  gördüm.  Pis sevimsiz . Nasıl da sırıtıyor.


Ben daha içimden Kutay'a   saydırmaya  devam edecekken , Tuba beni dürterek ,


" Ayemir daha neyi bekliyorsun.  Hadi git de ellerini öp. Hoş geldin  de "


- Ya hayır Tuba. Sen de gel


" Aaaa   bak yavaş yavaş delirmeye başladım ha. Ben niye öpüyorum. Senin kaynanan ve kayınpederin   değil mi?  Git de öp ellerini "


ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin