53

214 31 40
                                    

Bölüme başlamadan önce yukarıda ki medya'yı açalım  canlarım :)

İYİ OKUMALAR DİLER SIZE BU YAZARİÇENİZ.( sizin degiminizle ) 

Bu bölümü ( _hilay_0 ) ithaf ediyorum. Sonunda everdik seni😁

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Biz Tuba ile doğrudan Hilayların evine gitmiştik. Her ne kadar  kına gecesi'ni yapmamızı istemese de biz, jet hızıyla her şeyi halletmiş  şimdi ise Hilay'ın   aşağıya gelmesini bekliyorduk.


Tabi bir sürü kadın da çağırdık. Ne kadar çok kişi olursak o kadar çok eğlenecektik.  Ben dayanamayarak, yukarı Hilay'ın  odasına doğru yol aldım.

Mübarek kendi kınasında   bizi ağaç etme çabasında resmen.  Hilay'ın   odasının önüne geldiğimde,  hiç mütevazi olmayan halimle doğrudan odaya daldım.

Hilay aynasının önünde ki koltuğa oturmuş, kendisine bakarak ağlıyordu. Ama ben ona kıyamam ki.

Hemen Hilay'ın  yanına giderek ona sımsıkı sarıldım. Yakında ben de onun gibi gelin olup gidecektim. Bunun zorluğunu gerçekten çok iyi anlıyordum.
Hilay'ın   yüzünü kaldırarak,




-Şşşt   yeter ama. Göz yaşını bitirme. Daha seni aşağıda da ağlatacaz

Dediğimde Hilay gülmüştü.

" Ayemir    nasıl olmuşum "

-Çok ama çok ama çok ama çok güzel olmuşun ilk yengoşumm

" Deme öyle ya. Çok tuhaf hissediyorum"



" Kızlar!  Ne yapıyorsunuz siz burda. Aşağıya inin hadi. Artık kurtlarımı dökmek istiyorum "



Diyen Tuba ile Hilay ile hemen kendimize çeki düzen vererek aşağıya indik.




●●●●●●● HİLAY'dan  devam ediyor...

Ayna'ya son kez kendime bakmış ve Ayemir ile birlikte aşağıya inmiştik. Biz merdivende indiğimiz vakit, müzik sesi susmuş, herkes  bana hipnoz olmuş bir şekilde bakıyordu.


Ayemir beni gelin masasında oturtmuş müzik seçimi için Tuba ile birlikte gitmişlerdi. Ben annemin neden hala gelmediğini merak ederek etrafa bakındığımda,  Süt annem ile annemin köşede bana bakarak ağlaştıklarını gördüm.



O an ayağa kalkıp annemlerin  yanına gidecekken  birden elektrikler kesildi. Arkamdan, kim olduğunu  görmediğim biri beni çekiştirerek  oturttuğunda el mahkum yerimde kaldım.

Sonra etraf loş mum ışıklarıyla aydınlanırken  kına zamanının geldiğini anladım.

Etrafa yükselen türkü  sesiyle, türküye  odaklanıp doyasıyla  ağlamaya başladım.


Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar
Aşrı aşrı memlekete kız vermesinler
Annesinin bir tanesini hor görmesinler
Uçan da kuşlara malum olsun ben annemi özledim
Hem annemi hem babamı ben köyümü özledim

Babamın bir atı olsa binse de gelse
Annemin yelkeni olsa açsa da gelse
Kardeşlerim yollarımı bilse de gelse
Uçan da kuşlara malum olsun ben annemi özledim
Hem annemi hem babamı ben köyümü özledim

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin