Medyada ki şarkı ile okuyun lütfen :)Karşımda duran kıp kırmızı gözlerle Ayemir ve Tuba yarı baygın olan Melike ablayı her iki kolundan tutmuştu.
Ben ne oluyor diye yüksek bir sesle bağırdığımda orda bulunulan tüm herkes bana baktı.
Koşarak Melike ablanın yanına giderek ,
- Ablam ne oldu sana. Neden bu haldesin? Arın nerde ?
Dediğim gibi Ayemir üstüme üstüme gelmeye başladı. Ağlamaktan kan çanağına dönen gözleri ile bana sert bir şekilde bakıp kollarımdan tuttuğu gibi ,
- Senin yüzünden. Bütün bunlar senin yüzünden. İnat etmeseydin Arınımı üzmeseydin belki bunların hiç biri olmayacaktı. Belki Arın şehit olmayacaktı.
Ayemir yengemin dediği son kelimeyle dünya başıma yıkılmıştı. Bu doğru olamazdı. Arın şehit olamazdı. O anın verdiği şaşkınlıkla hemen arkamda duran polisin yanına gittim.
- Bu doğru değil dimi? Arın şehit olmuş olamaz. Bir kere o tam polis bile sayılamaz. Daha önümüzde üni..
- Maalesef hanım efendi Arın kardeşimiz bir operasyonda çıkan tartışma da cengaverce savaşıp üç polisimiz ile birlikte şehit oldu. Şehit YILMAZ AKTÜRK, Şehit İBRAHİM KARA ve Şehit ARIN..
- Hayır hayır bu doğru olamaz. Hayııırrr!!
Delirmişçesine kendimi yere atmış avazım çıktığı kadar ağlıyor Arınıma bir şeyler söylüyordum.
O an bir kadın polis ellerimden tutarak beni ayağa kaldırdı. Elinde bir kağıt parçası ve şal vardı. Şala daha da dikkatli baktığımda şalın benim olduğunu anladım.
Hemen polisin elindekileri alarak bağrıma basarak ağlamaya başladım. Kağıt parçasına baktığımda, büyük harflerle yazılmış " ZEYNEBİME " gördüğüm gibi içim yana yana kağıda yazılanları okumaya başladım.
- Selamünaleyküm nazlı Zeynebim. Bu mektubu okuduğunda büyük bir ihtimalle çok uzaklarda olacağım. İçimden bir ses bugün olacak olan operasyonda bana bir şey olacağını söylüyor. Her ihtimale karşı yazmak istedim. Zaten sağ çıkarsam mektubu yırtıp atarım. Zeynebim ben seni çok sevdim. Canımdan da çok... Belki şehit olacağım onu Allah bilir. Eğer öyle bir şey olursa anam sana emanet. O bensiz yapamaz. Benim yokluğuma kolay kolay alışamaz. Ona çok iyi bak. Ablama çok iyi bak. Babam metanetlidir o dayanır benim yokluğuma. Eminim ki Vatana bir oğlunu verdiği için benimle fazlasıyla gururlanıyordur. Ama bu demek değil onun da bağrının yanmayacağına. En çok da kendine iyi bak. Sakın ha benim yokluğumda kendine bir şey yapma. Hoş yapar mısın onu da bilmiyorum. Ailem sana emanet onlara iyi bak. Bana bolca dua edin. Allahtan beni affetmesi için dua edin. Allaha emanet olun.
Seni seven bir garip Arın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAYşkım / Çeyrek TEXTİNG
ChickLitTAMAMLANDI İki yakın dostun hikayesidir bu. Onlarla birlikte eğlenceli kimi yerlerde hüzünlü bir hayata yolculuk etmek istiyorsanız, klişe ile başlayıp , bölümler ilerledikçe bambaşka bir hayata yolculuk yapmak İstiyorsanız buyrun davetlimizsi...