Selamünaleyküm 😇😇
Nasılsınız bakem
İyisinizdir inşallah.
İYİ OKUMALAAR
Bu arada Aymir'in dinlediği şarkı medyada dinleyerek okursanız çok daha güzel olur.Çalan telefonumu açtığımda
Tuba'nın mutlulukla :" Selamünaleyküm bacımsuuu"
Demesine karşılık ben de üzüntüyle selamını verdim.
Tuba sesimin böyle kötü olduğunu işitince az önce ki mutlu sesinden eser kalmayarak :
" Ayemiir kuzum iyisimisin ? Kötü bişey mi oldu " demesiyle
Ben artık dayanamayarak ağlamaya başladım.Anca böyle rahatlardım. Tuba'nın bu sefer sesi dahada endişeli çıkarak :
" Neredesin Ayemir? Evdeysen annemlerden izin alıp hemen yanına geliyorum" demesiyle
ben tam gerek yok diyecektim ki telefonun tıiıiiitı sesinin gelmesiyle yüzüme kapattığını anladım.
Normal şartlarda her kim olursa olsun telefonu yüzüme kapatsaydi ben tekrar onları arayıp , onların cevap vermelerine kadar bekler cevapladikalri gibi alo sesini duyduğum gibi üzenlerine kapatırdım. Ama şimdi gerçekten de hiç tadım yoktu.Ben de hazır ağlıyorken en sevdiğim şarkıyı açarak başımı yastığa koyup dinlemeye başladım.
" bu ne yaman ayrılıkmış geçti gitmedi, varlığını yokluğuna sordum olmadı yar yüreğim derdine çakıldı çatladı yaaar ateşin içinde söndürdüm ölmedi. Yar yüreğim derdine çakıldı çatladı..."
O sıra tam da şarkıya dalımışken Tuba bodoslama odamaya girerek :
" Ayemiiiir nerdesiin? " yatağın üzerinde ki bir adet ben e baktığın
da" Hah buldum seni . Ne oldu neden ağladın kuzum benim."
Diyerek bana sarıldı. Sanki ben nerdeydim buldum seni diyor. Hay Allahım yaa.Ben de ona karşılık vererek sarıldım. Bir türlü unutamıyordum Kutay'ı. Onun kalbini çok kırmıştım. Neden öyle dedim neden neden nedeeeen ağağağağaga.
" Ayemir ne oldu dökül hemen . Kim üzdü seni söyle de hemen gidip ümüğünü sıkayım. " dedi sinirle.
Ben se :
" Kimse beni üzmedi ama ben birilerini çok üzdüm " dedim yine ağlayarak. Ve ardından da bir saattir tekrar tekrar okuduğum mesajları Tuba'ya uzattım.Tuba bütün mesajları okuduğunda ifadesiz bir şekilde bana bakıyordu.
Ardından da yastığı kafama vura vura :
" Ya kızım sen salak mısın. Hiç bir şey olmadığı halde neden böyle şeyler yazıp da çocuğun kalbini kırıyorsun "
dediğinde ben de savunmaya geçerek :
" Ama Tuba o bir erkek ve konuşmamız çok günah, belki benden uzaklaşır da bu günaha ikimizi de kurtarırım umuduyla yazdım bütün bunları "
Tuba:
" Evet o bir erkek doğru söyledin ama bundan önce de bir insan . Ya sen ne çabuk unuttun kalp kırmama sözümüzü. BELKİ KIRDIĞIN KALBİ ALLAH DAHA ÇOK SEVİYORDUR sen nasıl böyle bişey yaptın. Evet uzaklaştırmak istedin Kutay'ı kendinden belki günaha girmekten kurtarırım ikimizi umuduyla ama farkında olmadan daha büyük bir günah işledin. Çocuğun kalbini kırdın " dedi sinirle . Ben :
" Ya tamam Tuba hatamın farkındayım ve söylediklerinin de hiç birini unutmadım. Bari sen üstüme gelme yarın okul da özür dileyecem" dedim ağlayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAYşkım / Çeyrek TEXTİNG
Chick-LitTAMAMLANDI İki yakın dostun hikayesidir bu. Onlarla birlikte eğlenceli kimi yerlerde hüzünlü bir hayata yolculuk etmek istiyorsanız, klişe ile başlayıp , bölümler ilerledikçe bambaşka bir hayata yolculuk yapmak İstiyorsanız buyrun davetlimizsi...