43

224 32 19
                                    

Şuan karşımda  yaklaşık dokuz, on kişi ellerinde de sopa ve bıçakla  Kağan'ın  karşısında duruyorlardı.

Ben bu çocuk kafayı mı yedi diye düşünürken o karşıda ki hanzoların  Kağan'a  doğru gitmeleriyle  bir şey yapmam gerektiğini düşündüm.

Son çare gidip bizimkileri çağırayım derken arkama döndüğümde  karşımda  Selim ve Arın başta olmak üzere Kutay, Berkay ve   Abdullah vardı. Tabi onların da elleri boş değildi.

Ben  onlara  şaşkınlıkla bakıyorken  her iki grup da kavgayı unutmuşçasına  bana bakıyorlardı. Bu çok rahatsız ediciydi. Hele ki bana bakan erkekler olunca bir iki kat daha fazla rahatsız edici...

Af ben  ne düşünüyorum ki böyle. Karşımda kavga etmek üzere bir sürü erkek var. Ve ben de şuan onların bana bakmalariyla rahatsız olduğumu analiz ediyordum.  Harbiden bende tahta eksikliği  var.

Ben öylece dalgın ortada durmaya devam ediyorken  dört erkeğin bana bağırıp

" Ayemir  çabuk  arkaya geç "

Demeleriyle   bacaklarım birbirlerine  dolana dolana arkaya doğru  yürümeye başladım.  Şimdi ne olacaktı? Onlar kavga mı edeceklerdi acaba? 

Diye içimden düşünürken iç sesim devreye girerek

- Vay zeki ben. Çok zor olmadı şimdi kavga olacağını tahmin etmen. Harbiden seni o sınavda birinci seçen hocada da  kesin bir şey var.

- Allahın  sen sus gıcık ses. Hem sanane . İçimden kavga mı  olacak diye sormak geldi. Sana soracam ne diyeceğimi.  Sen böyle konuşmaya devam edersen  sonunda senin tellerini keserim ha. Dellendirme  beni ses.

Oh iç sesime de cevap verip rahatlığıma göre artık göz  devirip  bağlantımı kesebilirim.

İç sesimle olan bağlantımı kesip gerekenleri  yaptığımda  başımı kaldırıp sonra yapacağım  işe  odaklanacağım  sırada ne yapacağımı unuttum.

İçimden,  "acaba ne yapacaktım?"  diye geçirecekken    arkamda birinin beni çekmesiyle   dengemi kaybettim. 

Ne oluyor dememe kalmadan  tanımadığım ses kulağıma fısıldayarak,

" Ben sana demedim mi ? Sen benimsin. Seni benden başka kimseye yar etmem diye "

Dediğinde bedenimi   bir ürperti  sarmıştı.  O, o sapıktı.  O salakça mesaj atan kişiydi.

Korkudan gözlerimden bir bir yaş akarken , karşıdan gördüğüm    Kutay çoktan  bize doğru gelmeye başlamıştı.

Kutay hızla yanımıza gelip beni tutan çocuğa yumruk atınca çocuk anında yere yığılmıştı.

Ben şok halinde yerimde  durmuş  etrafa bakarken  kimileri kavga ediyor kimileri ayırıyor kimileri de  konunun ne olduğunu bilmeden kavgaya karışıyordu.

Kutay çekinerek de olsa beni kolumdan tuttuğunda  vücudumu yine ürperti  sarmıştı.  Ben  refleks olarak anında     Kutay'ın  beni tuttuğu  kolunu ittirerek  karşımda olan Tuba'nın  yanına koşarak gittim.

Tuba korkuyla karşıda duran
Kağan' a   baktığında ben de o tarafa  baktığımda , Kağan'ın  yüzünde kan olduğunu gördüm. 

Bu çocuk benim için çok şey yapmıştı.  Artık dünya ahiret bacımdır. Diyerek   Tuba'nın   kolundan   tutup

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin