54

187 29 17
                                    


Selamünaleyküm ballar.

Bol bol yorum bekliyorum.  Lütfen yorumsuz bırakmayın şu garip yazarcığınızı😉

İYİ OKUMALAR

- Ayemir abla. Annem seni bekliyor. Çabuk hazırlan diyor

- Tamam  canım hemen geliyorum.

Evet, az çok tahmin etmişsindir sevgili günlüğüm. Bugün ben ve Kutay imam nikahımızı kılacağız. Hafızlık kurs'u  bittiğinde ise en kısa zamanda kendimize ev bulupevimize yerleşeceğiz.  Selim ile Hilay  dün, düğünden sonra kendi evlerine gittiler.

Daha onları ziyaret edemedik. Bugün imam nikahından  sonra son kez onları ziyaret edip eve geleceğiz. Malumun yarın ilk Hafızlık günümüze başlayacağız. Çok mutluyum. Ha unutmadan. Kutay ve Kağan'ın da buldukları Hafızlık kursları bize yakındaymış. Görüyorsunuz bizsiz edemiyorlar... Jsjs

Neyse, sevgili   günlüğüm. Biraz daha burda seni yazarak kalırsam, annem yukarı çıkıp,  seni de beni de yırtar.
Görüşürüz





Günlüğüme bir kaç şey yazdıktan sonra, günlüğümün ağzını kapatarak yastığımın altına koydum.

Annem taramalı tüfek gibi durmadan beni çağırdığı için, telaş yapıp merdivenden hızlıca yürümeye çalışınca ayağım birbirine dolandı.

Ben tam düşecekken  süper, mükemmel kahramanım uçarak beni kurtardı  demeyi çok isterdim ama,  maalesef ki yeri boyladım.

Annemler  bana yardım etmek yerine hunharca gülüyorlardı. Farkındayım çok gaddar aileye sahiptim.

Ben içimden onlara bir sürü şey söylerken önüme beliren küçük elleri görmemle iç dünyadan çıkıp,  karşımda ailemin aksine bana endişeyle bakan Aysima'yı gördüm. 

- Ayemir abla. Sen iimisin. Canın çok acımadı değil mi?

Ben Aysima'nın   bu sevimliliğine dayanamayıp ona sımsıkı sarılarak,

- Çok iyim canım benim. Canım acımadı meleğim benim

Diyerek , ayağa kalkıp Aysima'yı  kucağıma alarak  mutfağa gittim. Annem  çok güzel yemekler yapmıştı.

Kapı zili çalınca,  Aysima ile beraber mutfaktan çıkarak,  kapıyı açmaya gittik.
Kutay ve ailesi gelmişti.

Ben utanarak ,  kucağımda ki Aysima'yı indirip , ellerinden öperek hoş geldiniz diyip , onları oturma odasına gönderdim.

Tabi Kutay benimle konuşmak için ailesiyle birlikte içeriye girmemişti.  O güzel gözlerini,  gözlerime dikip tam bir şey diyecekti ki kapı zili tekrar çaldı.

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin