13. BÖLÜM

355 51 44
                                    

Selamünaleyküm 😀😀
Nasılsınız?
İyisinizdir inşallah.

İYİ OKUMALAR


Tuban'nın arada bana sinsi sırıtma atması eşliğinde ben ve Tuba kadınların sofrasını, annem ve Çınar abla da erkeklerin sofrasını hazırlıyorduk. Ben sonun da dayanamayarak

" Aaa yeter ama Tuba bu sırıtış nereye kadar yaa "
diye sitem ederken Tuba hanım da

" Ne oldu ama ya şurda bir eğlence çıktı bana keyfini çıkarmayım mı diyerek , ardından hem hatırlatırım sana Ayemir , bana neler yaptığını onun acısınıda çıkarıyorum " diyerek tabakları masaya diziyordu.

" Neyse sen keyfini bol bol çıkar intikamım soğuk olacak beybisi "

Dedim sesimi biraz korkunç çıkararak. Ben ve Tuba öyle aramızda konuşurken koridordan gelen sesle ikimiz de susup dinlemeye başladık. Bu ses Arın ve Selim'e aitti.
Arın:

" Abi yaa görmüyor musun misafirlerin halini kaçalım gidelim işte bir bahane uydururuz gelince "

Selim:
" saçmalama aga ya ne yapalım cezamızı çekecez. Hem kaçarsak daha kötü cezalar alırız ve hatta bu Ayemir kesin bize bu sefer o topuklu ayakkabıyla yürütür " diyince Arın:

" Haklısın aslında aga ne yapalım artık çekecez cezamızı. Ama varya acısını çok pis Ayemir ve Tuba'dan çıkaramazsam bana da Arın demesinler " dedi.
Ardından ses tamamen kesilmişti. Acaba gittiler mi diye soran Tuba ya ithafen ses kesildiğinde göre gittiler dedim.

Tuba bana dönerek :

"Şimdi bu Arın denen kuzen bozuntusu neden benden de intikam alacak ki. Ben bişey yapmadım " diyen Tubaya sırıtarak :

" Unutma kuzum aklının bir köşesinde hep bulunsun , kurunun yanında yaş da yanar" diyerek Tuba'ya göz kırptım.

Annem mutfağa gelerek :

" Kızlar sofra hazır sa misafirleri çağırayım? " diye sorunca ben de

" Hazır annecim hazır da siz galiba Ece ve Rüya ikilisine kiyamadiniz. Baksanıza yardıma bile gelmediler dedim ve ardından sakın sofra toplama işini ben ve Tuba'ya yıkmaya çalışma vallahi elimizi bile sürmeyiz" dedim ve mutfağa giren ikiliye bakarak ahan da şu ikisi toplayacak dedim.

Ece ve Rüya anlamış olacak ki tam da bişey söyleyecekler di hemen

" herşey koşuludu anlaşıldı bitti hanımlar. İtiraz istemiyoruz " diyerek mükemmel öpücük yolladım.

Hepimiz yemeklerimizi yemiş bitirmiştik. Kadınların sofrasını Ece ile Rüya, erkeklerin ise Arın ile Selim toplyacaklardı Puhahahhaa. Tabi ki ben ve Tuba da onları izleyecektik. Heyecanla Arın ve Selim'in bulaşık yıkamalarıni bekliyorduk.

Sonunda bu uyuşuklar sofrayı toplamayı becermişlerdi. Annem illa ki biz bir iş verecekti ki verdi de çay demliyecektik.
Arın ve Selim önlükleri giyerek işe başladılar.

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin