30. BÖLÜM

284 38 98
                                    


Selamünaleyküm

Aslında daha bölüm yayınlamayı düşünmüyordum. Ama canım okurcum sayesinde yazma mecburiyetinde kaldım. Çok ısrar etti kıramadım.

İyi okumalar

Gülümseyerek kızların yanına gittiğimde kızlar da bana gülerek bakıyorlardı.

Ece

" Bilseydik dermanını daha önce getirirdik bu neydi öyle haftalarca somurtuk somurtuk gezmeler "

Diyen Ece'ye sadece gülümseyerek bakıyordum. O kadar çok mutluydum ki bana söylenen imaları bile es geçiyordum.

Tuba kolumdan tutup ayağa kaldırarak

" Hadi gidiyoruz Ayemir şalın bozulmuş"

" Yooo gayet de düz "

" Ayemir! Şalın bozulmuş diyorsam bozulmuş gidiyoruz lavaboya dedim"

diye bakışlarıyla beni öldüren Tubayla birlikte lavaboya doğru yürüdük.

Lavaboya girdiğimizde Tuba içerideki kızları çıkararak üstüme üstüme geliyordu.

" Şimdi söyle bakalım Ayemir o lavuk sana ne dedii"

" Öhöm öhöm insan eniştesine lavuk der mi la"

" Ayemiir ! "

" Tamam kızma aqlaa şimdilik enişten değil "

Diyerek gülmüştüm. Ama Tuba gülmemişti. Şuan harbiden korkmaya başlamıştım. Çok ciddi duruyordu.

Biraz daha ben ona korkarak o bana ters baktığında içime dolan gülme istediği ile güldüğümde Tuba da benimle gülüyordu.

Tuba
" Ayh bu ciddi olmalar da çok zor yaa. İçim şişti Vala "

Demesiyle sevinçle Tuba'nin boynuna atlamıştım.

Tuba beni kendinden uzaklaştırarak

" Şimdi dökül bakayım. Her şeyi ama herşeyi noktasından virgülüne kadar anlatıyorsun "

Dediğinde her şeyi anlatmıştım.

Biz Tuba ilk biraz daha analiz yaptıktan sonra çalan zil sesi ile lavabodan çıkıp tam gidecekken geçen gün ki boya küpün önümüzde belirmesiyle durma mecburiyetinde kalmıştık.

Gevşekler aklı sıra önümüzü kesiyorlar.

Ben

" Hayırdır bacı bir sorun mu var ? "

Özge

" Eveet sayın yobaz şey sorun var "

Tuba

" Allah Allah neymiş o sorun. Hem sen kime yobaz diyorsun laan"

Özge

" Arkadaşına diyorum sorun mu var"

" Evet sorun var kimse benim çayskimla öyle konuşamaz "

Diyerek Özgenin saçına yapışan Tuba'yı zor ayırmıştım.

Hocanın

" Kızlar sorun mu var?"

Diye sormasıyla bizim korkaklar hemn hayır yok diyerek bulunduğumuz yerden uzaklaşmışlardı.

"Gevşekler ya bizi bir çekemediler "

Dediğimde Tuba

" Tespih çeksinler o zaman aga sevap kazanmış olurlar "

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin