1. BÖLÜM

1.9K 128 98
                                    

Not: Merhaba güzel kuşlarım. Bu ilk yazdığım kitap olduğundan baya yazım hatalarım var. Aslında bu kitabı yayından kaldırıp düzenleyerek tek tek atmayı planlıyordum fakat işler pek de tahmin ettiğim gibi gelişmedi. Bazılarınızın bildiği üzre ARAF raflara çıkacak. Tabi önce düzenlenmesi gerek. İnanın kitabı onca işimin içinde düzenlemek bana çok zor geliyor. Aynı anda hem akademik hayatımı hem bir dergide yazarlık yaparak ilk kariyerimi ve de bu kitapları düzenlemeye çalışıyorum. Tabi bu durum benim için ziyadesiyle zor oluyor. Bu arada romanlarımın yanında öykü yazmaya da başladım.  Sanırım o öykülerim de toplu olarak kitap şeklinde raflarda yerini alacak. Yani arkadaşlar uzun lafın kısası bu kitaptaki hatalarım için şimdiden özür dilerim. Ne zaman düzenleyeceğim belli olmadığı için kitabı yayından kaldırmaktan vazgeçtim.
Her ne kadar yazım hatalarım çok olsa da keyifli okumalar dilerim. Kendinize çook iyi bakınn😚😙




0543^^^: " WiFin olayım bağlan bana jsjjs"

Ayemir: "Şalım şekil önümden çekil"

0543^^^: " Mm’m ne desem şimdi ya. Çok var ama hangisini seçeceğimi bilemedim. "

Ayemir : " E herhalde kızım sen bu konuda ne zaman beni geçtin de şimdi geçesin. Bir dakika ya sen neden bu numaradan bana mesaj atıyorsun? Senin numarana ne oldu ? "

0543^^^:  "Ne kızı ya ben erkeğim erkek. Hem gururumu çok pis kırdın haberin ola :(( "


Ayemir:  "Aff Tuba artık yeter. Çok uzattın hem sen bu kadar dayanamazsın hayırdır. Yoksa bizim ikili de mi yanında. Biliyordum zaten onların yanında olduğunu yoksa sen bu zamana kadar çoktan ötmüştün. 😄😄 "




0543^^^: "Ayemir bu kadar kalın kafalı olduğunu bilmiyordum. Ben Tuba falan değilim. Seni çok seven anoniminim 😎"





Ayemir: Saçmalama  ben bu numaraları yutmam. Hem yarın görürsün sen okulda benden çekeceğin var.

Ayemir: Hem söylemeden geçemeyeceğim. Çok klişesin bebeeem. Başka numarayla gel😉

Tuba ile Kısa ve bir o kadar da saçma  konuşmamızdan sonra WiFi mi kapatıp telefonumu şarja taktım. Annemin sesini duymamla akşam yemeğinin zamanının geldiğini anladım ve hemen aşağı indim.
Aşağı indiğimde büyük bir hüsranla,

" ya anne beni mi bekledin sofrayı kurmak için ?"

Büyük bir hüsranla konuştuğumda, annemin terliğini göstermesiyle ağzıma hayali fermuarı çektim. Yanımda kıkırdama sesi gelince uyuz kardeşimin bütün bunları yaptığını anladım. İçimden,

- Ulann Arın sen bittin olum

Diyerek Arın'a da ters bakışlarımı atmayı unutmadım.

Arın yine her zaman ki gibi,

" Anneeee Ayemir beni tehdit ediyor"

dediğinde bu sefer annemin terliğinden kurtulamadım.

" ya anne ne yapıyorsun acıdı. Senin yüzünden inşallah kolsuz kalmam. Hem senin bu oğlun yalan söylüyor. Lütfen yargısız infaz yapmayalım bir daha"

dediğimde bu sefer annemin Arının kulağını çekmesiyle kahkaha attım. Annem,

" Tamam artık. Bu  kadar gevezelik yeter .
Arın sen de ablana yardım et ve sofrayı kur"

dediğinde çaktırmadan Arın'a dil çıkardım ve büyük bir zaferle  sofrayı kurmaya başladım.

&&&

Son olarak masaya su koyduğumda hevesle yerime oturdum. Annem enfes karnıyarık ve pilav yapmıştı. Babamın da masaya gelmesiyle hep birlikte yemeğe başladık.

Yemeğimizi bitirip duamızı ettikten sonra annem ile masayı topladık. Onlar salona geçince ben de hayatımın en anlamlı şeyi olan Çayımı hazırlayıp salona geçtim.

Güzel bir sohbetin sonuna geldiğimizde annem ve babamdan müsaade isteyip odama çıktım. Tabi bu arada Arının kafasına vurmadan da edemedim.

Arının kaprislerini dinlemeden koşa koşa yukarı çıktım.
Odaya vardığımda Çok yorgun olduğum için ders programımı hazırlayıp, hemen yatağıma girip kendimi uykunun kollarına bırakmadan önce Arından alacağım intikamımı düşünüp uykumla görüşmek üzere gözlerimi yumdum.






Selamünaleyküm kardeşler. Bu sefer değişiklik yapıp bu kitabı yazmaya başladım umarım beğenir , oy ve yorumlarınızı eksik etmezsiniz.
Haydee Allaha emanet olun ❤❤

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin