Selamünaleyküm
Nasılsınız
İyi okumalar
Şuan Kutayların evine gelmiş sanki diken üstündeymişim gibi oturuyordum.
Kutay'ın annesi
" Kızım biraz rahat ol lütfen. Kendin evin farz et"
Diye imalı konuşunca aldığım nefes boğazıma kaçmıştı.
Şuan aralıksız öksürdüğüm için evdekiler haliyle biraz korkmadı değillerdi.
Sonunda öksürüğümü dindirebildiğimde Kutay'ın annesi Çınar abla
" İyi misin güzel kızım? "
" iyim Çınar abla sağol "
Diyerek utangaç bir şekilde cevaplamiştım.
Doğrusu kendime hayret ediyordum
Normalde hiç utanmayan ben bugün ne hikmetse utancından konuşamıyordum bile.Ah Selim ahh keşke seni dinlemeseydim de Aysima'yı alarak eve gitseydim.
Yanımda ki Aysima
" Ablooş ben çok acıktım "
" oyyy benim kuzum açıktı mi ? Bekle ben şimdi Çınar abla ile gidip sana yiyecek hazırlayacam"Diyerek , mutfağa Çınar ablanın yanına gitmek üzere kalktığımda sabahtandir şapşal şapşal bana bakan Kutay ile göz göze gelmiştim.
Gözlerinin içi o kadar güzel gülüyor du ki dayanamayıp ben de ona bir tebessüm gönderdim.
Hemen ordan uzaklaşarak mutfağa gittiğimde Çınar ablanın telefonla konuştuğunu duydum.
📞 Vallah Melikecim ne diyeyim pırlanta gibi bir kız yetiştirmişsin. Garibim utancından diken üstündeymiş gibi oturuyor
📞 .....
📞 Evet canım Ayemirden bahsediyorum.
Buna gülmeden edemedim. Kesin annem inanmamıştır. Şaşkınlığını sürekli dile getirmiştir.
📞 Evet Filizcim. Kadın inanamadı ahahah
📞 Hayır kesinlikle itiraz istemiyorum. Hepiniz de geleceksiniz. Sizin için mangal bırakıyoruz bugün
📞 ....
📞 Tamam canlarım sizi bekliyorum. Müstakbel gelinimle
Demesiyle benden bahsettiğini hemen anlamıştım. Yavaştan beni görmesin diye geri geri gittiğimde çarptığım bedenle yerimde durabilmiştim.
Arkami dönüp baktığımda Selim' ı görmemle içim biraz rahatlamıştı.
Selim
" Ne o Milk kardeş hırsızlık mi yapıyorsun sessiz bir şekilde geriden geriden yürüyorsun "
" Bravo bozuk süt. Boş yapma da şu çalan kapıyı aç "
Dememle Selim art arda çalan kapıyı açmaya gitmişti.
Bense mutfağa gitmeden önce kimin geldiğini merak ederek kafamı koridorun kapısından uzattığımda annemlerin gelmiş olduğunu gördüm.
Hiç onların yanına gitmeden doğrudan Çınar ablanın yanına gitmiştim. Ayıp olurdu hem .
Çınar abla beni görünce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAYşkım / Çeyrek TEXTİNG
ChickLitTAMAMLANDI İki yakın dostun hikayesidir bu. Onlarla birlikte eğlenceli kimi yerlerde hüzünlü bir hayata yolculuk etmek istiyorsanız, klişe ile başlayıp , bölümler ilerledikçe bambaşka bir hayata yolculuk yapmak İstiyorsanız buyrun davetlimizsi...