Babamın söylediği şeyle o kadar çok öksürdüm ki ,çok korkup etrafımı sarmışlardı.Sonunda kendime gelerek , ailemin yüzüne hiç bakmadan hemen masadan kalkıp odama doğru koştum.
Acaba naza çekilip istemiyorum diyerek şakacıktan trip mi atsam. Filmlerde hep öyle oluyor.
Af ya normalde iç sesimin gelmesi gerekiyordu. Şimdi çekelim cezamızı. İç sesi de küstürdüm.
Yatağıma kendi kendime konuşa konuşa oturarak, şarjda olan telefonu elime alıp Tuba'yı aradım.
📞 Alo buyrun. Çayşkı'nızla görüşüyorsunuz
📞 Aleykümselam Tubaa
📞 aleykümselam canımm. Nasılsın? Sesin neden böyle tuhaf geliyor
📞 Tubaa. Senin gardaşını everiyorlar. Yarın akşam Kutay ve ailesi bize , beni istemeye geliyorlar. Ama ben daha çok küçüğüm yaa
📞 Neee! Düğün mü var. Hem bi sus be ne çocuğu küçül de cebime gir. Yirmi yaşına giriyorsun.
📞 Af! Olsun yine de ben çok küçüğüm. Hem hayallerim ne olacak :(
📞 Canım çayşkım. Sen şuan çok güzel bir haber verdin ama buna sevinmek yerine hüzün aktarıyorsun bana. Evleneceksin diye hayallerini gerçekleştirmeyeceksin diye bir şey yok.
📞 Tamam. O zaman seni de benden hemen sonra istemeye zorlayacam. Yarın olsun. İlk işim Kağan'ı tehdit etmek olacak. Sen de benimle birlikte nişanlı olacaksın
📞 Saçmalama Ayemir. Hem ciddi olamazsın
📞 Gayet ciddiyim. Bekle ve gör. Neyse hadi tehdit işlemi tamam olduğuna göre gel de ne giyeceğime karar verelim. Bizim ikiliyi de getir
📞 Ay heyecan bastı. Yoldayım zaten. Kızlar ile birlikte geliyoruz
Dıııt...
Tuğbayla da konuştuğuma göre sakin kafayla düşünebilirim.
Neydik ne olduk. Çok tuhaf bir durum gerçekten.Şimdi ben nişanlaniyor muyum? Af Allahım hayali bile tuhaf.
Yaklaşık yarım saattir yatağımda oturmuş kendi kendimle konuşuyordum. Sonunda kızların sesini duyduğumda , uzandığım yerden doğrularak kızları beklemeye koyuldum.
Kapı tıklanmadan Tuba doğrudan odama dalınca birazcık korkmuştum.
" Ayemiiir! Sen oturuyor musun hâlâ? Kalksa kız elbiseni seçelim. Ay ya da dur önce bir iki göbek atalım. Ya da hayır biz kız eviyiz ağlayalım."
" He Tuba. Mendil zaten hazır ağlayalım. Af ya ne bu heyecan. Sakin olsana. Zaten sen de iki güne kalmaz nişanlanacaksın "
" Dedi yine saçmalamaya başlayan Ayemiir "
-Bekle sen canım. Ciddi olduğumu iki gün sonra görürsün. Neyse senin yüzünden süt kardeşime ve kuzenime bi hoş geldin diyemedim
Diyerek Rüya ve Ece'ye doğru gidip sarıldım. Tabi Tuba bizi asla rahat bırakmayacağı için hepimize topluca sarıldı. Bir de sevgi yumağı diye bağırıyor. Te Allahım.
Ece ve Rüya hiç zaman kaybetmeden doğruca dolabıma yönelip, bütün elbiselerimi yatağıma sermişlerdi.
Her bir elbiseye bir pürüz bulmuşlardı. Ben sonunda dayanamayıp bıkkınlıkla yere oturdum. Kızlar da yorulmuş olmalılar ki benimle birlikte yere çökmüşlerdi. Biz bir süre sesiz sedasız yerde otururken, önce bağırış sesinin sonra da Selim'in cüssesini görmüştük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAYşkım / Çeyrek TEXTİNG
ChickLitTAMAMLANDI İki yakın dostun hikayesidir bu. Onlarla birlikte eğlenceli kimi yerlerde hüzünlü bir hayata yolculuk etmek istiyorsanız, klişe ile başlayıp , bölümler ilerledikçe bambaşka bir hayata yolculuk yapmak İstiyorsanız buyrun davetlimizsi...