57

216 30 71
                                    


●●●●●●●●●●SABAH

- Anne ya benim yeşil şalım nerde?

- Dolabındadır kızım. Nerde olabilir?

- Aff  anne. Beni dün uyandırsaydınız böyle olmayacaktı. Akşam beşten önce  kursta olmamız lazım.

- Bişey olmaz kuzum. Yetişirsiniz. Ben size hazırladığım sarmaları ve  börekleri  bir kap'a koyup geliyorum.

Annem odamdan çıkarak mutfağa gitti. Bugün Tuba ile hafızlık  için  kursa gidecektik.  Annem ve babam her ne kadar çok üzülseler de  hafız olacağım için gururlaniyorlardı benimle benimle.

Şarjda olan telefonum titrediğinde   telefonuma doğru gittim.  Arayan AHİRETLİĞİM di.

📞  Selamünaleyküm hayatım.

📞 Oha lan nerden geliyor bu samimiyet.

📞  Nikahtan  ( ahahah gülüyor)

📞 Aleykümselam birtanem.

📞  öhö öhö öhö öhöm. Bana mı dedin ?

📞  Yok Ömer'e dedim.

📞 Ömer kim lan. Senin kocan benim. Bana tek bu sözleri söyleyebilirsin.


📞  Ahahaha  tamam.  Kutay konuşma şeklimiz baya komik yalnız.  Alışamadım ben daha senin benim kocam  olduğuna.

📞  Tabi alışamazsın   sana doyamadan Arın alıp götürdü seni.


📞  Üç ay sonra artık ahahah.  Aaa  dur Tubam  beni arıyor.  Seninle sonra görüşürüz.  Seni seviyorum kocacım.

📞  Bende seni seviyorum karıcım. Allaha emane.... 

Diıııt....

Aff  Tuba kapattı. Kutayin da sözünü yarıda kestim.  Kırılmaz bana inşallah.  Hah Tuba arıyor.

📞  Neredesin sen? Kiminle konuşuyorsun?  Bak cidden bu Kutay eniştodan  sıkılmaya başladım ha. Aramıza giriyor kara kedi kılıklı eniştoo


- Sana da Selamünaleyküm jsjs.   Özür dilerim canım. Hem Kutayın yeri  ayrı senin   yerin apayrı. Sen benim için herkesten öncesin. Rabbimden başka.

- Yaaa    yerim seni. Tamam affettim seni. Neyse hadi kapat. Senin odanın önündeyim zaten.

Dııııtt...

Deli kız ya. Evin içinde bile beni arıyor.   Ben Tuba'nın  bu haline gülerken   kapı aniden açıldığında gelenin Tuba olduğunu anlamıştım.

Tuba bana doğru koşarak

- Ayemiiiiiriimm  canımmmm. Seni çok özledim.

Diyerek bana sarıldı. Ben de Tubaya  karşılık vererek sımsıkı sarılıp aynı şekilde onu sevdiğimi söyledim.

- Ya Ayemir   ben çok heyecanlıyım. Çocukluğumuzda kurduğumuz bütün hayaller bir bir gerçekleşiyor.


- Evet ya. Elhamdülillah. Bende çok  heyecanlıyım.

Diyerek yerimden duramadığım   için yere koyduğum sırt çantama takılarak yere yapıştım.

Tuba gülmemek için eliyle ağzını kapatırken,  ona sinirlendiğimi gösterircesine " gül gül utanma. Yapmadığın  bir şey değil zaten"   diyerek yapıştığım  yerden doğrulayıp tam kalkacakken  yeşil şalımın  yatağın altına kırışmış bir şekilde olduğunu gördüm.

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin