15. BÖLÜM

331 50 61
                                    

Selamünaleyküm

Nasılsınız bakem

İyisinizdir inşallah.

Bu bölüm Kutay'ın ağzından olacak .

İYİ OKUMALAR

Not: Kutay'ın şimdi okuyacağınız bölümde söylediği şarkı medya da. Şarkı ile birlikte bölümü okursanız çok daha güzel duygular katacaktır bölüme😉❤

KUTAY'IN AĞZINDAN

Aga ya rahat bırak beni .

Cafe'den sonra çıktık ve Kağan ile birlikte bizim eve geldik. Sağolsun Kağan beni yalnız bırakmıyor.
Neymiş bu kötü günümde yanımda olacakmış.

Ayemir'in o gün ki mesajından sonra hayata bıkmıştım resmen. Ara da Kağan gelip beni hayata döndürmeye çalışsada ben yine aynı kırgın halimden çıkamıyordum.

Bugün Arın ve Selim bize gelerek dışarı çıkma teklifini sundular. Ben de evde çok bunaldığım için kabul etmiştim.

Biz öyle yolda yürürken karşıdan gelen tanıdık sesle hemen o tarafa baktım.

Tahmin ettiğim gibi Ayemir'di o gülen kişi.

Onca laftan sonra belki üzülmüştür belki pişman olmuştur diye duşüncelerdeyken, o ise umursamaz bir şekilde arkadaşlarıyla dışarı çıkıp eğleniyordu.

Sonrasında ise Arın ve Selim de onları fark edince onlara doğru gitmeye başladık.
Ben her ne kadar gitmek istemesem de Arın anlar diye elmecbur bende onlarla gittim.

Arın Ayemir'in omzuna dokunduğunda Ayemir korkuyla arkasına bakmıştı.

Çok merak etmiştim aslında onu. Hem yüzü de kireç gibi olmuştu.

Arın'ı gördüğünde hemen ona sarıldı.
Bense öyle mal mal korkuyla ona bakıyordum. Acaba bişey mi oldu diye.

Ah ulan aşk ah kalbin kırılmasına rağmen hala seviyorsun , hala merak ediyorsun.

Ben öyle bugünü düşünerek dalmışken Kağan'nın koluma sert bir şekilde vurmasıyla sinirle ona baktım.

" Abi az önce Melih abi aradı, cafelerine gelecek olan sanatçı gelememiş. Senden rica ediyor gelmen için " dediğinde Kağan, ben :

" Olur abi . Zaten canım baya sıkkın. Hem rahatlamış olurum" dedim.

####

Şimdi arabayı parkedip içeri giriyorduk.

İçeri girdiğim gibi içime bir heyecan girdi nedense . Sanki, sanki Ayemir burdaydı gibi bir his bütün bedenimi sarmıştı.

Tabi çok saçma bir düşünceydi Ayemir bu saatte cafe de ne yapsın hem.

Kağan'nın beni çağırmasiyla hemen onunla birlikte arkaya Melih abinin odasına doğru gitmeye başladık.
Kağan'ın

" Aga hangi şarkıyı söyleyeceğine karar verdin mi ? " diye sormasıyla

" Ayıpsın aga Ayemir'i hep düşündüğüm zaman dinlediğim şarkıyı söyleyecem" dememle bir yumru takıldı boğazıma .

Neden dünya da karşılıksız sevgi var ki. Neden biz insanlar hep imkansız olan kişilere körü körüne bağlanıp seviyoruz ki. Ayemir bana bir şans verseydi ne olurdu ne...
Ben böyle düşünürken benden bağımsız gözlerim dolmuştu.

Ben ki hiç ağlamayan, taş kalpli olarak adlandırılan insan ,Ayemir yüzünden bu acıyı içimin derinliklerine kazımış , aklıma her geldi an gözlerim doluyordu.

Kağan kapıyı tiklattiktan sonra içeri girdik. Melih abi bizi gördüğü gibi hemen kalktı yerinden. Ve bize doğru gelerek sarıldı. Bana :

" Allah razı olsun senden Kutay. Sen gelmeseydin akşama hazırladığımız bütün şeylerden dolayı zarara girerdik " dediğinde, ben Melih abiye :

" Ecmain olsun abim. Hem bizim üzerinde çok hakkın var abi. Az mı bizi annemizden babamizdan korudun a . Sürekli kavga ederdik kavganın sonu da hep karakol olurdu tabi . " dedim gülümseyerek.

Ardından Melih abi

" hadi o zaman bekletme müşterilerimizi " dedi.

Sahneye çıktığımda Kağan çoktan yerini hazırlamış ve çalgısını eline almıştı.

Ben de yerime geçerek şarkının önce huzur dolu müziğinin ardından şarkıyı söylemeye başladım, gözlerimi kapatıp Ayemir'i hayal ederek.

" Bu sevdanın dalındaaa hep yanmaya mı yeminim. Bu sevdanın dalındaaa hep yanmaya mı yeminim.
Erken gelen hazandaa hep solmaya mı yeminim erken gelen hazandaa hep solmaya mı yeminim. Bulutlar dayansın diyee adını dağlara verdim , toprağa anlatsın diyee sesimi sulara verdim her mevsim uyansın diyee sevdamı dağlara verdim dört yana savrulsun diyee kokunu rüzgara verdiim..."
Şarkının sonunda gözlerimi açtığımda karşımda oturan Ayemir'i görmemle neye uğradığımı şaşırdım.

Ayemir ile kısacık bir bakışmadan sonra Ayemir hızlıca masadan ağlayarak kalktığında Tuba'nin arkasında koşmasıyla bende bir hışımla kalkıp Ayemir'in arkasından koştum.


Evet bölüm sonu geldi.

Sizce nasıl bir bölümdü?

Kitap hakkında fikirlerinizi beyan ederseniz çok mutlu olurum.

ALLAH'A EMANET OLUN ❤❤❤

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin