40

299 32 121
                                    

Ben şuan mal mal telefona  bakıyordum. Evet Kağan her şeyi anlatmıştı.  Ben nasıl olurda ona inanmam dememle iç sesim devreye girerek

- Bende seni zeki sanıyordum. Okulun köşesinde  o boya küpü  bir şeyler anlatırken  o güzel gülüşünü  sergileyen kişi hemde gamzesi batık batık olan kişi Kağan değilmiydi. Tabi ki yanlış anlayacaksın. Sen suçsuzsun canım benn!

Demesiyle hak verdim iç sesime. Sonuçta insan gördüğü  şeyi düşünür.  Hem gelip bana  söyleyebilirdi.

Diye diye kendimi avutuyordum. Sonunda böyle olmayacağını   düşünerek  yatakta uyuyan  Ayemir'in yanına doğru sekmeye başladım.

Ayemir'i  çağırdığımda  saçma sapan şeyler geveliyordu.

" Ayemir kalksana Ayemiiiir "

" Yaw sen her kimsen rahat bırak beni.  Ağız tadıyla bir sohbet ettirmediniz beni uykumla ve çayla"

Diyen Ayemir'e  hiç acımadan   masanın üzerinde ki suyu üzerine döktüm.

Ben yataktan fırlar bağırır çağırır sanmıştım ama bu sefer de horlamaya başlamıştı.

Allahım ben bu kızla ne yapacam yaa.  En iyisi yataktan itip atmaktı. Yoksa kaçarı yok uyanmaz bu hayatta.

Ellerimi yavaş yavaş Ayemir'e  doğru uzattığım da Ayemir ani bir atakla yataktan fırlayarak bileklerimden  tutup ters çevirdi.

" Ahh  Ayemiir  bırak elimi ne yapıyorsun "

Dememle Ayemir hemen elini bileğimden  çekmişti.

" Ya Tuba Allah aşkına ne yapıyorsun sen? Hırsız gibi bana yaklaşıyorsun. Hem benim  üstüm neden ıslak? "

Diye soran Ayemir'e   sadece göz devirdim.

Mübarek domuz uykusu resmen.

" Ayemir sen onu bunu boşver de sana bir şey anlatmalıyım "

Dediğim gibi anlatmaya başladım.  Ama Ayemir şaşırmamış   gibiydi.

" Yaa  işte  Ayemir  boş yere çocuğa bu kadar soğuk davrandım "

Dediğimde Ayemir de iç çekerek

" Sen yine iyisin. Çocuk resmen benim için  o boya küpüne katlandı  ben triple  kalmayıp  çocuğu herkesin içinde dövdüm yaa. Onun yüzüne nasıl bakarım "

Dediğinde  ona hak vermiştim.  Şimdi ondan nasıl af dileyebilirim  diye düşünmeye başladım.

Yok bir  şey bulamıyordum. Hem ben doğru düzgün sevdiğim çocuğu tanımıyorum bile. Onu kendime nasıl affetttirebilirim ki.

Ben öyle iç sesimle konuşurken  yanımda   kahkahalarla gülen  Ayemir  dikkatimi kaçırmıştı.

Ben tam geri dönüp düşünecekken   az önce dediğim şeyle  gözlerim kocaman açıp  Ayemir'e baktım.

İnşallah düşündüğüm şeyi yapmamışımdır. Yoksa Ayemir'in  dilinden asla düşmezdim.

Korka korka

" Ayemir  sen neden gülüyorsun? "

Diye masumca sorduğumda   Ayemir gülmekten cevap veremiyordu.

Bu kız kesinlikle dediğim şeyi  duymuştur.

En iyisi yorganı  başıma kadar çekmekti.

Ayemir

" Yiaa  benim şapşik çayşkım   aşık mı olmuş. Oy oy oy kıyamam.  Ya bir de sevdiğim adam diyor yaa. Yeremsu  senii"

Diye diye yanaklarımı çekiyordu.

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin