3. BÖLÜM

697 90 49
                                    


Ben okula doğru koşarken anında arkamdan tutulmamla aniden durakladım.

Arkama yavaş yavaş bakarken Selim'in tuttuğunu gördüm. Önce Selim'e sonra Arına baktığımda Arın'ın bana doğru geldiğini gördüm.

Tabi bu hain Selim, süt kardeşine yardım ettiğini sanıyordu. Ben ise sinirle çemkirerek,

" Ya hain bozuk Milk kardeş bırak beni "

Diye bağırdım. Tabi o hain bozuk Milk kardeşim beni bırakmadı.

Korkuyla Arın'a baktığımda, bize doğru sırıta sırıta yürüdüğünü gördüm.

Son bir umutla Tuba'ya yardım et bakışı attığımda ,Tuba bana umutsuz umutsuz başını iki yana sallıyordu.

Ben son çare Selim'in kolunu ısırmak da buldum. Isırdığım gibi Selim beni acıyla bıraktı.

Ben de fırsat bu fırsat diyerek hemen koşmaya başladım. Sonunda kızlar tuvaletinde girdiğimde kabinlerin içine girip üstüme kilitledim. Biraz daha tuvalette beklerken canım çok sıkılmıştı. Ben de telefonumu çıkarıp okulun İnternetine bağlandım. Aslında çok merak ediyordum anonimden mesaj geldi mi diye...






Bilinmeyen : sana günaydın demeyi çok isterdim ama diyemeyeceğim maalesef 😔.




Ayemir: Beni ilgilendirmez. Ama nedenini merak ettim gibi







Bilinmeyen : Çünkü beni hayal kırıklığına uğrattın.










Ayemir : Mesaj atmazsın o zaman bir daha.









Bilinmeyen : Bir saniye Ayemir hanım!. Burda kırgınlığımı anlatacağım...










Ayemir : 😩😩 anlat o zaman.









Bilinmeyen : Ben bugün heyecanla senin yolunu gözlerken, sürekli yanında olan kızla okul kapısından içeri girdiğini gördüm.
Sen ona bişeyler anlatıyordun çok güzel de gülüyordun .
Sonra ne olduğunu anlamadım ama Arın'ın sana doğru sinirli bir şekilde geldiğini gördüm.
O anda, yanında ki kızla gözlerinizle planınızı konuşurken ki ben de anlamış değilim üstün bir yetenek valla neyse işte sen koşmaya başladın.
O sırada yüzünü net görmediğim bir çocuk seni belinden tuttu hem de belinden .
Açıkçası beklemiyordum senden . Bu dört yıldır seni erkeklerden uzak durduğunu ve onlara konuşmadığını sanıyordum. Meğersem yanılıyormuşum. En çok ne ağrıma gitti biliyor musun sen ona karşı gelmedin bile .😔







Ayemir : Şuan varya kafadan kontak olduğunu kesinle kanıtladın. Sen ne saçmalıyorsun? Ben asla böyle bir şey yapmadım yapmamda. O kişiye gelince de o benim Milk kardeşim Selim. 😡

Bilinmeyen kişisi engellendi






Ben bu mesajdan sonra çok sinirlenmiştim. Eminim ki yüzüm yine çok kızarmıştı. Buna tek çare olan suya doğru gittim ve yüzümü yıkadım . O sıra da Tuba içeri girerek,



" Zor gelebildim yaa. Bu canavarlar beni bırakmadılar "
diyerek yüzüme baktı. Ben de ,

" Sen onları boşver de anonim ile kavga ettim "

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin