32. BÖLÜM

242 35 45
                                    

Selamünaleyküm kardişler 😇😇

Nasılsınız? İyisinizdir inşallah😊

Eyii okumalar😉😉

Ayemir'den devam ediyor...

Ayemir
"Vay ben nerelere gideem vay biz nerelere gideeek vay.."

Tuba
" Aymiir yeter ama. Hem başkasının evinde olduğumuzu unutma. Birden birileri gelirse rezil time oluruz. Anlat ne olduu?"

" Bak şimdi benim canım çayşkım. Biz daha kariyer yapmadan everiliyoruz "

" Nee! Ne diyorsun Ayemir biraz açık konuşsana"

Diyen Tuba'ya önce Çınar ablanın telefonda yaptığı konuşmayı anlatıp sonra da

" Anlayacağın bu teyzoşlar çok pis bizi takmışlar. Oğullarına isteyecekler"

Dediğimde içeri giren annemlerle hemen susmuştum. Umarım bir şey duymamışlardır.

Annem bana yaklaşarak
" insan bir annesine hoş geldin der"

Dediğinde bende,

" İşim vardı annemmmm"

Dediğimde anneme tuhaf bir şeyler olmuştu.
Sanırım kıskandı. Normalde evde annemin zoruyla iş yapıyorken burda kendi isteğimle yapmıştım. Haliyle kadın cağız kıskanır.

Ben öyle düşünürken Tuba aklımı okumuş gibi sırıtarak

" Ayemiir teyzem çok pis kıskandı. Acaba biraz daha alevlendirsek mi?"

Dediğinde ben de Filiz teyzeme bakarken

" Sanırım benim teyzoşumda da bir şeyler oluyor. Gel de onları içten içe kıskandiralım "

Dediğimde Tuba bana heyecanla bakarak alttan alta elini getirerek çak bir beşlik yapmıştık.

Çınar abla her ne kadar ısrar etse de annemler onun ısrarını kırmış şimdi bize yardım ediyordu.

Ben Tuba'ya kaş göz işareti yaptığımda Tuba anlarcasina tam Çınar ablaya gidecekken ben önce davranarak

" Aaa Çınar abla olur mu şimdi öyle . Sen otur ben bunları yaparım "

Dediğimde Çınar abla memnunca kabul edip annemlerin yanına gitti.

Tuba'ya baktığımda Kağan'ın annesini işaret ederek ona yardım et işareti yapmıştım.

Tuba da Kağan'ın annesi Rabia ablanın yanına giderek

" Aaa ablacım ayıp ediyorsun burda ben varken bu işleri sen mi yapacaksın?"

Diye söylediğinde alttan alta annemlere bakıyordum.

Sadece bir kerelik olan bakışları dışında bize hiç bakmamışlardı .

Ben elimdeki işi bitirerek Tuba'nın yanına gittiğimde Tubaya

" Kız biz boşu boşuna o kadar iş yaptık. Bunlar bizi takmadılar bilee"

Dediğimde Tuba,

" Afff evet yaa. Boşuna bu kadar yorulduk. Şimdi içerde olasaydık ortalığı karıştırmış bir şekilde gülmüş olurduk "

Dediğinde bende mutsuzsa evet bağdında başımı sallamiştım.

Çınar abla bize seslenerek

" Kızlar yeter bu kadar. Siz de gençlerin yanına geçin "

Dediğinde ben ve Tuba bu kelimeyi bekliyormuşçasına hemen elimizdekileri bırakıp mutfaktan çıkmıştık.

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin