■■■TUBA'DAN DEVAM EDİYOR..■■■" Verin lan bunu bana. O kim oluyor da nişanlımın önünü keser "
" Kutay! Bırak oğlum onu bana. O ne hakla Tuba'nın önünü keser de bebek der"
" Lan ikinizde çekilin. Öldüreceğim onu "
Diyen Selim , o garsonu tuttuğu gibi kafa attı. Adam, Selim'in ona attığı kafa'dan dolayı sendeleyip düştüğünde, bu sefer ben hıncımı almayarak adama art arda tekme atmaya başladım.
Ne yani kızız diye kavga etmeyecek miyiz? Ben ve Ayemir küçükken kareteye gitmeyi çok istiyorduk. Ailemiz her ne kadar inkar etseler dahi sonunda ikna olmuş ve bizi beş yıl boyunca kursa yazdırmıştılar. Biz hiç bir zaman bir erkeğin koruması altına girmek istemiyorduk. Biz kendi kendimizi koruyacak güçteydik elhamdülillah...
Ben kavga ortasında, böylesine saçma bir şey düşünürken yüzüme yediğim tokatla neye uğradığımı şaşırdım. Öfkeyle bana tokat atan kişiye hemen bakışlarımı sabitlediğimde, karşımda Kağan'ın platonik aşığını gördüm. Gerzek fırsattan istifade bana tokat atmıştı.
" Allaaah! Yedim çıranı ulaan "
Diyerek karşımda ki gevşeğin üstüne atlayarak doya doya vurdum. Beni gören Ayemir hemen bize doğru koşarak beni geri çektiğinde, bende çekmenin şiddetiyle yere düştüm.
- Ayemir ne yapıyorsun sen? Bu katıksız mikrop bana tokat attı. Bırak da ,bana el kaldırmanın hesabını sorayım
Dediğimde, Ayemir beni bırakmış , bu sefer de o kızın üstüne atlayarak dövmüştü. Kız her ne kadar kaçmaya çalışsa da bacağından tutup geri geri çekiyorduk kendimize doğru.
Etrafın sessizliği dikkatimi çektiğinde kafamı kaldırıp, etrafa baktığımda, herkesin donmuş halde bizi izlediğini gördüm.
Anlamayan gözlerle Kağan'a baktığımda , Kağan ağzı açık bir şekilde bizi izliyordu.
Bu durumun farkına varan Ayemir, fazla dayanamayarak ,
" Ne bakıyorsunuz? Ayı mı oynuyor burda. Sizin de canınız çekmişse buyrun sizi de piste alıp, ayı nasıl eğitiliyor gösterelim "
Dediğinde herkes ciddi anlamda Ayemir'e bakıyordu. Ben bu ciddi atmosferin içinde fazla dayanamayarak güldüğümde, bu sefer Ayemir ateş fışkıran gözleriyle bana baktı.
Ben ayağa kalkıp,
- Hadi hesabı ödeyip gidelim
Dediğimde yukarıda gelen ses ile olduğum yerde durdum.
Yaşlı, gözlüklü bir kadın bize doğru gelerek,
" Oldu. Önce etrafı bir birine düşürün. Sonra da hiç bir şey olmamış gibi gidin. "
- Pardon da bunun suçlusu sizin yanınıza eleman olarak aldığınız çalışanlarınız
Dediğimde kadın bana doğru gelip tam elini kaldıracakken, Kağan önüme geçerek,
" Hop hop. İndirin şu elinizi. Siz ne hakla nişanlıma el kaldırmaya çalışırsınız "
"Aa nişanlınız mı? Oğlum maden nişanlın ile gelmişsin neden göz kulak olmazsın nişanlın'a"
Dediğinde , Ayemir fazla dayanmış olmayacak ki, kadının önüne geçip, yüzüne dik dik bakarak,
" Konuşmanız bitmiş ise. Şimdi bize sorun neden kavga çıktığını "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAYşkım / Çeyrek TEXTİNG
ChickLitTAMAMLANDI İki yakın dostun hikayesidir bu. Onlarla birlikte eğlenceli kimi yerlerde hüzünlü bir hayata yolculuk etmek istiyorsanız, klişe ile başlayıp , bölümler ilerledikçe bambaşka bir hayata yolculuk yapmak İstiyorsanız buyrun davetlimizsi...