52

220 31 36
                                    


●●●●●●●● 5 Ay Sonra ●●●●●





Evet doğru gördünüz. Benim ve Tuba'nın nişanından sonra tam 5 ay geçti. Tabi o zaman zarfında gireceğimiz sınav için çalışmış üniversite sınavımıza girmiş ve bugün açıklanacak olan sonuçları bekliyorduk.

Puanlarımız zaten sınavdan bir kaç hafta sonra açıklanmıştı. Hepimiz de gayet iyi puanlar almıştık.

Kutay ve Kağan'a mı ne oldu? Sıkı durun söylüyorum. Kağan ve Tuba nişanlarından bir kaç hafta sonra imam nikahlarını kıldılar. Ben de isteyerek imam nikahını ertelemiştim.

Neden mi? Kutay biraz daha beklesin de kolay lokma olmadığımı görsün diye. Şaka tabi.
Selim , ben önce evleneyim diyerek yalvarıp yakarınca onu kıramadım. Şimdi bu 5 ay içinde neler oldu dediğinizi duyar gibiyim. Çok şey oldu efendim çok şey. Şimdi, Selim ve Hilay imam nikahlı. Az sonra öğreneceğimiz üniversite'lerimizi öğrendikten iki gün sonra da resmi nikah ve gelenekleşmiş düğün yapacağız Selim'e.

Tabi, ben ve Tuba onca olan şeylerden sonra yine rahat durmayıp, bir şekilde bizim birbirlerini , birbirlerinden habersiz seven gençlerimizin kulaklarına bir şekilde fısıltılar gönderip haberdar ettik.

Arın hâlâ sap. Nedense Zeynep hep Arın'dan kaçar oldu. Onunla aynı ortamda bile fazla durmuyor. Gözümden kaçmadı tabi. Bugün bir fırsatını bulup onunla konuşacaktım...


" Ayemir! Elinde ki deftere bir şeyler karalamayı bırak da çabuk gel. Sistem açıldı. Sonuçlara hep birlikte bakalım "


Duydunuz efendim. Tuba'dan büyük emir var. Benim yazacaklarım bu kadar. Artık olayları akışına göre, gelip yazmaya devam edeceğim... Hoşcakal çok sevgili günlüğüm


" Geliyorum Tuba "

Oturduğum masa'dan kalkarak bizimkilerin yanına gittim. Hepsi donuk halde duruyorlardı. Sevimsizler dayanamayıp, ben gelmeden bakmışlar sonuçlara.

Şuan karşımda birbirlerine sarılı olan Kağan ve Tuba'yı ayırarak sonuçların nasıl olduğunu sordum.
Arın bana gözleri dolu bakarak,

" Hepimiz de aynı üniversiteyi ve istediğimiz bölümleri kazandık "

Dediğinde sevinç çığlıkları atmamak için kendimi zor tutuyordum. Herkes mutlu bir şekilde birbirlerine sarılıyorken, ben ve Kutay boynu büyükler gibi sadece uzaktan birbirlerimize bakıyorduk.


Şuan gözüme batan Selim ve Hilay ikilisini ayırıp ortalarına girerek ikisine birden sarıldım.

" Kızım ne oldu ? Sonuçlarınızdan haber var mı?"


- Var anne var. Senin bu , tabi başta ben olarak süper zeka yavruların sonunda turnayı gözünden vurdu. Hemde aynı üniversiteyi kazanarak. Hepimiz de BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ'ni kazandık "



Dediğimde, kaynanam ve kayınpederim dahil bütün aile bireylerimiz odaya doluşup bize sarılarak tebrik etti.

■■■■■■■ 5 saat sonra...




Bu güzel haberimizden sonra misafirlerimizle yiyip, içip sohbet etmiş ve onları uğurlamıştık.


Annem ile birlikte evi derleyip, toplayıp sonra da çay hazırlayıp, şimdi de hep birlikte Evimizin balkonunda oturmuş çaylarımızı yudumluyorduk.


Acaba sırası mı diye düşünüp önce babama sonra anneme baktığımda ikisininde dışarıyı huzur içinde izlediklerini gördüm.

Önce annemin elini sonra da babamın elini tutarak,

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin