22. BÖLÜM

290 43 71
                                    

Selamünaleyküm kardeşkuşlar

Nasılsınız bakim ?

İyisinizdir inşallah

İYİ OKUMALAR.

birde okuyan kardeşler lütfen yaşınızı bildirirmisiniz yaş sınırımızı merak ettim de. ( ben 18)

Babamın kornaya basıp geri vites yaparak boş alana girmesiyle babamın mükemmel sürücülüğüyle eş zamanlı frene basması bir oldu.

Allah korusun başka biri olsaydı çoktan kaza yapmıştı bile.

Babam endişeyle arkasına dönüp :

" Çocuklar iyimisiniz? " demesiyle

Ben ve Arın o anki suçluluk hissi ve korkuyla sadece başımızı sallamakla yetinmiştik.

Babam iyi olduğumuza kanaat getirince hemen kapıyı açıp dışarı çıkması bir oldu.

Bizde merakla babamın arkasından arabadan çıkınca yukarıda bir yerde kedi sesi geliyordu.

Sanki ağlıyor gibiydi.

Ben hemen yönümü kediye doğru döndürüp koşunca kedinin ayağından kan geldiğini gördüm.

Ama kıyamazdım ya bembeyaz tüyü kanla boyanmıştı.

Babam da hemen bize doğru geldiğinde kediye baktığında hemen alıp arabaya götürdü.

Ben yolda babama :

" Baba kediyi ne yapacaz şimdi "
Dediğimde babam:

" Veterinere götürmemiz lazım" diye sorumu cevaplamışti.

Biz arabada kedinin ağlıyormuşçasina çıkan sesiyle veterinere doğru gidiyorduk.

Araba durduğunda babam koşarcasına kediyi kucaklamış veterinere gidiyordu.

Bizde gittiğimizde doktorun kedinin ayağını sardığını gördük. Arın

" Baba kötü bişey varmıymış kedide" diye sorunca babam:

" Yok çok şükür oğlum sadece çizik nedeniyle kanamış ayağı "

dediğinde anneme doğru topallaya topallaya gelen kediyi izliyordum.

Kedi annemin ayaklarının etrafında dönüyordu. Sanki beni sev derecesine.
Annem bu sevimli kedinin haline dayanamayarak eğilip sevmeye başladı.

Ben :

" Baba lütfen kedi artık bizim olsun "

dediğimde beni onaylayan anneme şaşkınlıkla bakıyordum.

Bu an kesinlikle tarihte bir yere yazılmalıydı.

Babam da bizi onayladiginda kedinin aşısını yapmış sonrada kaydını yapmıştık.

Eve gelir gelmez hemen odama çekilmiştim. Bu olayı kesinlikle Tuboşuma anlatmalıydım.

Ben Tuba' ya her şeyi anlattığımda Tuba değişik sesler çıkararak şaşırdığını ifade ediyordu.

📞 Tubtub yeter ama anladık şaşırdın

📞 sanane ya ben şaşırmaya devam edecem

📞 tamam aga tamam ne halin varsa gör ben kapatıyorum sana da iyi şaşırmalar

Diyerek Tuba'nın üzerine kapatmıştım telefonu. Ben biraz daha uzanırken odamın kapısı hafif aralanarak kendiliğinden kapandı. Ben o korkuyla bağırmaya başladım

ÇAYşkım / Çeyrek   TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin