Bölüm 23 •Şah ve Mat•

42.2K 2.9K 1.5K
                                    

Merhabalaaar nasılsınız? ✨ Normalde yine geceyi bekleyecektim ama ders çalışmam gerek. Bölümü atayım aradan çıksın dedim. Erken geldi ama olsun.

Haftalık rutinimiz olarak öncelikle anszn_gece thedecay_ KumsalGne0 @Sudevoskivvv bu hafta doğum günüymüş. Hepinizin doğum gününü kutluyorum buradan, nice mutlu sağlıklı senelere canlar ✨♥️ Sude'nin hesabını etiketleyemedim bir türlü, adını değiştirmiş galiba, yorum da çok gerilerde kalmış : (

Yakınlarda doğum gününüz varsa yazmaktan çekinmeyin, hep beraber kutlayalım 😺

Yakınlarda doğum gününüz varsa yazmaktan çekinmeyin, hep beraber kutlayalım 😺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da bizim Barbaros. Kapaktaki aynı kişi, çoğunuz farklı kişi zannetmiş. Tabi burada daha serseri duruyor. Ben diğer beyefendi halini daha çok seviyorum ama kapaktakini siz daha çok beğendiyseniz koyayım dedim.

                         🔱 🔱 🔱

Artık gözlerim uykusuzluktan kapanmak üzereydi. Ama sanki yarın işe tek ben gidecekmişim gibi Beyza, Enes ve Emir aynı enerji ile sohbet etmeye devam ediyordu. Sadece Beyza ve Enes olsa yalnız kalsınlar bahanesine odama çekilebilirdim ama Emir de olduğu için ayıp olmaması adına oturmaya devam ediyordum.

Misafirperver bir insanımdır ama şu an gerçekten yatıp dinlenmek istiyordum. Ki dinlenmekten de öte yapacak işlerim vardı. Çünkü yarın Barbaros'la beraber dışarı çıkmak istiyordum. Bu bizim için ilk olacaktı. O yüzden onun da hoşuna gidebilecek bir yer seçmek istiyordum. Geçen satranç oynamak istediğini söylediği için satranç oynayabileceğimiz küçük şirin bir kafe falan araştıracaktım. Bulunduğu konuma göre onu götürebileceğim çevre yerleri de araştırmam gerekiyordu. Tabi öncelikle odama ulaşabilirsem.

Benim artık dayanamayıp esnediğimi fark eden Emir sağ olsun: "Ah Gülce uykun mu geldi? Kusura bakma ya, biz de öyle oturuyoruz ama çok geç olmuş."

Valla şu an içimden 'Olsun canım ne kusuru, devam edin sohbetinize demek gelmiyordu.' Üzgünüm Emir.

"Şey bugün biraz yoruldum da. Uykum gelmiş olmalı. Biliyorsun zor bir gündü."

"Doğru ya tabi. Barbaros bugün seni epey yordu. Tabi sadece seni değil, hepimizi. Yine de sürekli onu düşünüyor olmak mesleğine ne kadar aşık olduğunu gösteriyor. İnsan ister istemez hayranlık duyuyor."

"Teşekkür ederim ama hep dediğim gibi, sevmeden bu iş yapılmaz zaten. O kadar 6 yıl tıp okumayı insan heves uğruna yapamazdı."

Bana İyi GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin