Merhabaa, nasılsınız? 🦋
Geçen size iki tane kapak önerisiyle gelmiştim ama çok farklı bir seçenekle sizlerleyim. Sağ olsun gcss_0 beni tekrar kapak hazırlama derdinden kurtardı vee bizim için bir kapak hazırladı. Ellerine sağlık ❤️ Bir süre kapak falan düşünmek istemiyorum vallahi zor iş.
İkinci bir mevzu ise sizi biriyle tanıştırmak istiyorum.
Kendileri Barbaros Demirkan olur.
Bilinmeyen bir model arıyordum ama başta bulamayıp vazgeçmiştim. Çok şans eseri denk geldik kendisiyle ve Instagramda sadece 8 bin takipçisi var. Kısacası keşfedilmemiş bu cevherimiz Barbaros olsun dedim. Umarım seversiniz ✨
🔱 🔱 🔱
"Daha ne kadar o sargıyla can çekişmeyi düşünüyorsun?"
Zaten tek elle tutamadığım sargı bezi birden Barbaros'un bana yönelik sorusuyla elimden kayıp yeri boylamıştı. Yorum yapmasını beklemiyordum ve o beni böyle izlerken şu sargıyla uğraşmak epey zordu.
"Ama görüyorsun ki tek elle sarması zor. Sanki keyfimden mi oyalanıyorum o kadar."
"Hemen de kedi gibi tırnakları göster zaten doktor. Komiksin. Elini bile saramayacaksan nasıl doktor oldun sen?"
"Bununla onun ne alakası var ya, tek elle zor diyorum. Hem bak senin elini güzel sarmıştım."
"Buna sevinmeli miyim? Halbuki işinin zaten bu olduğunu sanıyordum."
Ukala tavırlarını görmezden gelip onun da duyabileceği bir şekilde 'off' çektim. Sol bileğimi sararken tek elimi kullandığım için sürekli sargının ucunu kaçırıyordum. Barbaros'a da eğlence çıkmıştı. Deminden beri bana bakıp eğleniyor ve dalga geçiyordu.
Sabırla tekrar denemek için yere düşen sargı alacaktım ki Barbaros yattığı yerden doğruldu ve benden önce sargı bezini yerden aldı.
Anlamaz bakışlarla ona bakarken konuşmaya başladı.
"Ne yani sabaha kadar senin şu halini izlememi mi bekleyemezsin. Benim de bir göz zevkim var. Kendi kendine acı çekeceğine uzat bileğini de sarayım doktorcuk."
"Ne! Sen mi saracaksın?"
"Yok ya ben değil, şurada duran televizyona sesleniyorum. Gelip saracak şimdi az bekle."
Kaşlarım havalanmış bir şekilde boş boş ona bakarken devam etti.
"Seni bu zekayla kim doktor yaptı kızım, uzat şu elini hadi tekrar ettirme beni."
"Anladık herhalde o kadarını. Şaşırdım sadece, yapabilir misin yani diye. Ayrıca bu kadar yardımsever olduğunu bilmiyordum."
"Meh, yardımsevermiş. Oldu olacak melek gibi adamsın de. Ayrıca senden çok pansuman yapmışımdır ben. Hala konuşacağına ver şu elini. Şayet bu şekilde kalması hoşuna gidiyorsa melek(!) gibi bir adam olduğum için için hayrına diğer bileğini de ben kırabilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana İyi Gel
General FictionBir sosyopatı iyileştirebilir misin doktor, yoksa o sosyopat seni de mi delirtir? • Gülce Ayoğlu - Barbaros Demirkan • 🔱 🔱 🔱 Acı içindeki sesiyle ellerini makinenin yanına vururken transa girmiş gibi "İstemiyorum...