Merhabalar BİG ailesi nasılsınız?🎈
Yeni kapağımız hoşunuza gitti umarım. Şahsen ben çok sevdim. _moonnlightt_ 'a teşekkür ediyorum, kapağı bizim için o yaptı ✨
Ve ve bakın size ne göstereceğim.
Telegram grubumuzda Barbaros Demirkan da var. Biz epey eğleniyoruz, sizi de bekleriz. Linki isteyen wattpadden bana mesaj atabilir.
Maalesef ki bazı yorumları gözden kaçırıyorum o yüzden katılmak istiyorsanız yoruma değil lütfen bana mesaj atın.🔱 🔱 🔱
Barbaros'un odasından çıktıktan sonra Emir'i bulmak umuduyla asistanların olduğu odaya gitmiştim. Barbaros'la pek fazla satranç oynayamamıştım çünkü cidden bana göre fazla iyi oynuyordu. Eh ve onun için bu durumun çok eğlenceli olduğunu sanmıyordum. Aldığımız satranç takımını istediği gibi kullanmasını ve onunla oynayacak birini bulmayı umuyordum. Ve çevremde satranç oynadığını bildiğim tek kişi Emir'di. Bu biraz riskli bir karar olabilirdi, o yüzden öncesinde tabii ki Barbaros'a danışacaktım. Ama onun için de en iyi seçenek Emir olacaktı. Çünkü her şeyden öte Emir de bir doktordu. Uzmanlığı psikiyatri olmasa bile hasta psikolojisinden anlardı.
Aklıma en sonki karşılaşmaları gelince içimi bir sıkıntı kaplamıştı. Barbaros her zaman kriz yaşamıyordu ama bu Emir'i sevdiği anlamına da gelmezdi. Emir'den yana bir sıkıntı olmadığına onu ikna edersem bence rekabetçi tarafı sağ olsun Emir'le satranç oynamayı kabul edecekti.
Asistan odasının önüne gelince içeride Emir'in olmasını umarak içeri girdim. Gözlerim aradığını bulmak için etrafta gezinirken kenarda oturmuş kitap okuyan Emir'i fark ettim.
Rahatsız etmemek için sessizce yanına gidip: "Hey Emir, biraz vaktin var mı?" dedim.
Sesimi duyan Emir kitabını bırakıp bana döndü. Ben olduğumu fark edince hafifçe tebessüm edip kitapta kaldığı yerin arasına ayracı yerleştirdi ve masanın üzerine bıraktı.
"Tabi Gülce. Nasılsın, bir sorun mu var?"
Ellerimi sorun yok anlamında salladım ve: "Yok yok sadece senden küçük bir ricada bulunacaktım."
"Buyur tabii ki seni dinliyorum."
"Bugün girmen gereken başka ameliyat var mı? Barbaros'u biliyorsun, kendisi satranç oynamayı çok seviyor. Tedavisi için ilgisini çeken şeyleri yapması ve insanlarla iletişim halinde olması için teşvik etmeye çalışıyorum. Eğer Barbaros'u ikna edebilirsem gelip onunla satranç oynar mısın? Benim gözetimim altında olacak zaten."
Emir hafifçe kaşlarını çattı ve saçını kaşıdı. "Şey yani benim için bir sorun olmaz. Satranç oynamayı seviyorum. Daha önce de dedim, lisede çok oynar, turnuvalara katılırdım. Ama bunun iyi bir plan olduğuna emin misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana İyi Gel
General FictionBir sosyopatı iyileştirebilir misin doktor, yoksa o sosyopat seni de mi delirtir? • Gülce Ayoğlu - Barbaros Demirkan • 🔱 🔱 🔱 Acı içindeki sesiyle ellerini makinenin yanına vururken transa girmiş gibi "İstemiyorum...