Bölüm 24 •Galata Kulesi•

44.2K 2.9K 2.1K
                                    

Merhabaa🙋‍♀️

Geçen yaptığımız ankete göre artık daha kısa ama haftada iki bölüm atacağım. O yüzden lütfen bölüm çok kısa olmuş demeyin ben de farkındayım. Buna karşılık daha sık bölüm gelecek ama 💙

Hangi günler gelir bilmiyorum. Bu konuda biraz doğaçlama takılma kararı aldım. Ne zaman ilham gelirse diyebiliriz. Yani salı gününü beklemenize gerek yok.🌴

                              🔱 🔱 🔱

Barbaros'la yaptığımız kahvaltıdan sonra ilk satranç turnuvamız çok kısa sürdüğü için tekrar bir maç yapmak istemiştim. Açıkçası içimde kalmıştı da diyebilirdik. En azından 5 dakika da olsun dayanmak istiyordum. Ama Barbaros onun için fazla acemi olduğumu söyleyerek oyun teklifimi reddetmişti.

Şimdiyse kafeden çıkmış Barbaros'u Galata Kulesi'ne gitmek için ikna etmeye çalışıyordum.

"Hadi Barbaros, ben de hiç gitmedim. Bugün tur rehberi benim. Bir gün senin de gitmek istediğin bir yere gideriz."

"Altı üstü bir kule işte, ne abarttın. Çıkıp da neyi göreceksen."

"Nasıl altı üstü bir kule ya? Adına ne şiirler, efsaneler yazılmış bir kule. Gelmişken gidelim işte."

"Bana ne bakıyorsun kızım. Gitmeyelim desem ne bok olacak, sanki kabul ediyorsun. Aksi türlü yine hastaneye gitmiş olacağız zaten. Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık." diyip homurdandı.

"Heh işte. Sıkıcı bir hastane odasında oturmaktan iyidir. Hem bak sana Galata Kulesi'yle ilgili ilginç bir şey söyleyeyim. Galata Kulesi'ne ilk kimle çıkarsan onunla evlenirmişsin."

Yüzünü bana doğru çevirdi ve yüzündeki yaramaz ifadeyle: "Sen az önce daha önce hiç Galata Kulesi'ne çıkmadım demiştin değil mi? Ve yanında ben varım. Bu bir evlilik teklifi mi? Bana bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum."

Ah beni yanlış anlamıştı. Anında kızaran suratımla ellerimi hayır anlamında hızlıca salladım.

"H-hayır hayır ne alakası var? Onun için demedim ki ben. Yani şey işte ilginç bir efsane, olacağından değil ya. Hem olmasını istediğim için değil. Ama sana hakaret etmiyorum yanlış anlama. Yani hoş bir adamsın da işte offf, Barbaros tamam boş ver."

Şimdi ne desem yanlış anlaşılacaktı. İyice batırmıştım. Adama seninle evlenmem desem hakaret gibi geliyordu kulağa, evlenirim desem de yürüyor gibi olurdum. "Ah Gülce bir şey söylemeden önce iki kere düşünsene.'

Yine alaycı ifadesiyle cevap verdi: "Merak etme doktor, benim de ilk çıkışım olacak. Hani evlenmek istersen düşünebilirim."

Beni iyice utandırmıştı. Ellerimle yüzümü kapattım.

"Barbaros susar mısın? Beni yanlış anlıyorsun."

"Hem utangaç hem aptal. Zıt kutuplar birbirini çeker mi diye düşünmüyor değilim."

Alttan alttan kendini övmesine ses etmedim. O arada çoktan Galata Kulesi'ne gelmiştik zaten. Gidip biletlerimizi aldık ve asansör sırasına girdik.

 Gidip biletlerimizi aldık ve asansör sırasına girdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bana İyi GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin