Mer ha baaa, nasılsınız BİG ailesinin biricikleri? ❤️♥️❤️
Minik bir duyuru yapmak istiyorum:
✨TELEGRAM GRUBU✨ kurmayı düşünüyorum. Telegram da Whatsapp gibi bir uygulama ama tek fark isterseniz numara gizli kalabiliyor. Kullanıcı adı ile de haberleşebilirsiniz, ben soru çözüm grupları için kullanıyordum. İsteyen bana telegram grup linki için dmden yazabilir.
Vee Merve doğum günün çok çok kutlu olsun. Nice mutlu huzurlu yaşlaraaa ✨❤️
Sizlere de iyi okumalar dileriim 🌿
🔱 🔱 🔱
"Görüşürüz Gülce abla, tekrar gel mutlaka."
Bana gülerek el sallayan Ali'ye ben de gülerek karşılık verdim.
"Tabii ki, ben de sizi özlüyorum. En kısa zamanda tekrar gelmek üzere."
Kuzenimin gelmesine az kalmıştı. O yüzden biz de fazla oyalanmadan gitme kararı almıştık. Mesaim bitmeden Barbaros'la biraz daha vakit geçirmek istiyordum.
Barbaros bizi kapıdan uğurlayan Ali'ye bakıp: "Ee velet bana tekrar gel demek yok mu? "
"Hıh, biraz düşünmem gerek. Eğer Gülce ablama iyi bakacağına söz verirsen seni de kabul edebilirim. Biraz karakter olarak Sinek'e (Keloğlan'daki Sinek'ten bahsediyor.) benziyorsun ama olsun belki anlaşabiliriz."
Barbaros yüzünü buruşturup: "Sinek mi, fıstık gibi adamım nerem sineğe benziyor çocuk? Senin gözün bozukmuş. Ayrıca sen istemesen bile Gülce olduğu sürece gelebilirim ben." diyerek Ali'ye sinir bozucu gülüşlerinden birini bahşetti.
Ali yüzünü buruşturup: "Off Sinek o sinek değil cahil. Neyse sen bilmezsin. Git tamam istemiyorum seni." dedi. Kollarını birleştirip başını yere eğdi. Küs Ali pozisyonu almıştı. Anlaşılan Barbaros gider ayak Ali'yi sinir etmeyi yine başarmıştı.
Ters yapmaya çalışsa da oldukça şirin gözüküyordu. Bu hallerine kıkırdadım. Barbaros'la atışmaları oldukça eğlenceliydi.
Barbaros da Ali'nin ona küstüğünü fark etmiş olacak ki dizlerini kırıp yine Ali'nin boyuna gelecek şekilde eğildi. Elini Ali'nin saçlarına atıp yavaşça okşadı.
"Hey, bay bilmiş bücür. Tamam tamam istemezsen gelmem. Asma hemen suratını. Gülce ablan da emin ellerde sen dert etme."
Ali gördüğü en ufak bir yakınlıkla hemen yumuşadı ve: "Hıı öyle diyorsan gelebilirsin. Yani belki işte, iyi günümdeysem izin veririm."
"Tamam bakalım velet bey. Anlaştık."
Neyse son dakika iyi ayrılmış gibilerdi. Tuhaf bir bağ kurmuşlardı bir günde. Birbirlerini sevdiler mi yoksa nefret mi ettiler anlaması zordu.
"Tamamdır beyler, vedalaşmanız bittiyse biz artık gidelim. Kardeşlerin sana emanet Ali. Anneniz de az sonra gelir."
"Tamam Gülce abla. Görüşürüz! Ve şey.."
Ali biraz utanarak da olsa kısa süreli bir bekleyişin ardından lafına devam etti.
"...sen de kendine iyi bak Barbaros abi. Görüşürüz." diyip cevap vermemizi bile beklemeden kapıyı Barbaros'un suratına kapattı.
Barbaros biraz şaşırsa da sanırım Ali'nin ona karşı tavırları hoşuna gitmişti. Her ne kadar çok belli etmese de. Kafasını sağa sola doğru salladı, yüzünde muzur bir gülüş oluşurken "Ah şu zamane çocukları." diye söylendi ve arabaya doğru gitmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana İyi Gel
General FictionBir sosyopatı iyileştirebilir misin doktor, yoksa o sosyopat seni de mi delirtir? • Gülce Ayoğlu - Barbaros Demirkan • 🔱 🔱 🔱 Acı içindeki sesiyle ellerini makinenin yanına vururken transa girmiş gibi "İstemiyorum...