🔱 🔱 🔱
"Gülcee! Gülce neredesin kızım sen?! Haydaa."
Sabah sabah bu ses de neydi ya? Beyza neden bağırıyordu ki? Off, bu ne soğuk, bedenim adeta buz tutmuştu. Yorganımı alıp kafamı yorganın altına gömmeye çalıştım. Ama bir dakika, yorganım nerede?
Gözlerim yavaş yavaş açılırken bir an nerede olduğumu sorguladım. Ne, cidden mi? Balkonda mı uyumuşum? Bravo Gülce kızım sana. Ben de niye bu kadar soğuk diyorum. Ayrıca bütün gece başım masanın üstünde iki büklüm boynum çok ağrıyordu.
Beyza da hala içeride bağırıyor, beni arıyordu.
"Gülceee, korkutma beni. Nereye gitmiş olabilirsin ki? Telefonunu da açmıyo- Gülce!"
"Sana da günaydın Beyza."
"Gülce sen manyak mısın? İki saattir evin içinde seni arıyorum, balkonda ne işin var?"
"Balkon fantezisi işte biraz da burada uyuyayım dedim. Ya Allah aşkına ne işim olacak kızım salak gibi uyuyakalmışım. Buz tutmuş her yerim zaten."
"Valla sen de zeki misin salak mısın ben çözemedim. Aferin sana. Hadi şimdi sevgili balkonundan ayrıl da kalk. Enes ve arkadaşı birkaç dakikaya kapının önünde olur, birlikte gidelim isterseniz demiş. Ben de kabul ettim."
"Aa niye uğraştırıyorsun ki adamı, biz kendimiz giderdik ya."
"Ne bileyim amaan kendi teklif etti, ne olacak. Hadi hadi kalk elini yüzünü yıka, oyalanma."
"Off tamam anne, gidiyorum."
Beyza Hanım tabi çoktan saç makyaj hazırlanmış bir şekilde bekliyordu. Ben de hemen banyoya gidip önce bir elimi yüzümü yıkadım. Zaten balkonda uyku mu uyulurdu, hala çok uykum vardı ama suyu yüzüme çarparak ayılmaya çalıştım.
Kıyafet seçmek için dolabımın önüne gelince aşık olduğum kazaklarım bana göz kırpıyordu. Tam bir soğuk ve kış hastasıydım. Eh bence çok kalın olmayan ince bir kazak giyebilirdim.
Siyah boğazlı dar kazağımı ve altına siyah beyaz pantolonumu seçtim.
Fazla makyaj yapmayı seven biri değilim. Rimel, kapatıcı ve dudağıma hafif bir parlatıcı da sürdükten sonra makyaj işini de hallettim. Saçımı hızlıca tarayıp salaş bir şekilde topladım.
Hazırlanmam bitince Enes'leri beklemek için ben de Beyza'nın yanına gittim.
"Vay efendim, Gülce Hanımefendiciğim ne kadar da şık olmuşsunuz. Dikkat edin de Enes'in arkadaşı size gönlünü kaptırmasın."
"Heh bana diyene kadar sen kendi güzelliğine bak. Enes seni görünce güzelliğinden gözünü alamayacak, senden bize vakit bile ayıramayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana İyi Gel
Ficción GeneralBir sosyopatı iyileştirebilir misin doktor, yoksa o sosyopat seni de mi delirtir? • Gülce Ayoğlu - Barbaros Demirkan • 🔱 🔱 🔱 Acı içindeki sesiyle ellerini makinenin yanına vururken transa girmiş gibi "İstemiyorum...