Bölüm 27 •Kolye•

41.4K 3.1K 2.2K
                                    

Merhabalar nasılsınız?🌿

29 Ocakta doğum günü olan avesomee_99 'nin doğum gününü şimdiden kutluyoruuum. İyi ki doğduun 🌸❤️

YENİ BÖLÜMLER HAFTADA 2 KEZ GELİYOR AMA GÜN TARİHLERİ HAKKINDA BİR ŞEY SÖYLEYEMEM, DOĞAÇLAMA ATIYORUM. SIK ATTIĞIM İÇİN UZUNLUKLARI ORT. 1500 KELİME OLUYOR.

Yeni bölüm sorularına cevap olsun.

Multimedya orijinal Barbaros'un favori şarkılarından biri. İsteyen bir bakabilir. Yazarken dinliyordum.

                           🔱 🔱 🔱

"Dalga mı geçiyorsun benimle bu plastik!"

"Plastikse ne olmuş, satranç takımı işte Barbaros. Ne bulmayı umuyordun?"

"Ceviz ağacından olmalı. Çocuk şeyi bunlar. Ne sanıyorsun ki beni!? Ceviz ağacından ahşap bir set olmalı."

"Ağh hadi ama!"

Kafayı yemek üzereydim. Barbaros'la son konuşmamız üzerinden birkaç dakika geçmişti. Üstüne cevap verecek bir şey olduğunu düşünmemiştim. Zira uzun konuşmam ve bakışmalarımız her şeyi anlatıyordu. Artık beni daha iyi anladığını düşünüyordum. Gerisini zaman gösterecekti.

Yol ortasında daha fazla vakit kaybetmemek içinse konuşmayı sonlandırıp satranç takımı bakmaya başlamıştık. Ama beyefendi hiçbirini beğenmiyor, beni delirtiyordu.

"Barbaros istediğin gibi bir takımı nereden bulabiliriz ki? Şu an elimizdeki fırsatlar bunlar. Herhangi birini alsak olmaz mı?"

"Şu dandirik şeyi satranç takımı diye bana kitlemeye çalışıyorsun yani. Oyuncak mağazası dışında başka bir yere sokamaz mıydın bizi doktor?"

"Tam olarak ne istediğini nereden bilebilirim ki? Yardımcı olup sen bir mağaza bulsan ve alıp hastaneye gitsek nasıl olur Barbaros?"

"İyi dedin, sana kalsa hiçbir bok beceremeyiz. Gel benimle."

Hıh!? Birden bileğimden tutup beni oyuncak mağazasından dışarı sürüklemeye başladı.

"Barbaros yavaş ol biraz, acelen ne? Ayrıca temas sevmediğini sanıyordum." dedim hala tutmakta olan bileğimi göstererek.

İşaret ettiğim yere bakınca hızla bileğimi fırlatarak bıraktı.

"Kişisel çıkarlarım söz konusu olunca fazla dikkat etmedim. Abartma. Dükkan iyice kalabalık olmaya başlamıştı. Seni kendi haline bıraksam yaylana yaylana akşama anca çıkardın mağazadan. Hızlı çıkmış olduk sayemde fena mı?"

"Verdiğin açığı yine alay ederek kapatmaya çalışıyor olman çok hoş Barbaros. Ama fark etmedim sanma. Gerçi bu iyi bir şey, öyle ya da böyle temas kurabildiğin zamanlar oluyor. Bunu kan alırken de fark etmiştim."

"Senin yine çenen düştü galiba."

"İstediğini diyebilirsin Barbaros. Alayına alay, bundan zevk aldığının farkındayım. İşleri senin için daha eğlenceli hale getiriyorum işte. Susup beni gömmeni beklemek daha sıkıcı değil miydi senin için? Karşılık veriyorum işte."

"Hangi halin daha tercih edilesi düşünmeye başlıyorum doğrusu. Aptal dedik kurnaz çıktı."

"Estağfurullah o senin kurnaz görüşlülüğün."

Dediklerime gözlerini devirdi.

Sanırım ona karşılık verince ben de daha fazla eğlenmeye başlamıştım. Bir şekilde konuşmama cevap verip devam ettiriyor olması güzeldi.

Bana İyi GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin