🔱 🔱 🔱
Üstümdeki Emir'in hırkası sağolsun üşümem yavaş yavaş geçerken ameliyathaneyi de geride bırakıyorduk. Asansöre doğru ilerlerken tam olarak nereye geçeceğimiz konusunu kararlaştırmak adına:
"Kafeteryaya gidelim mi? Bir şeyler içerken ben de sana ne olduğunu anlatırım."
Emir "Olur bana uyar." diyerek gelen asansöre binmem için eliyle hafifçe yol gösterdi. Arkamdan da o binince elim kafeteryaya çıkan tuşa basmıştı bile.
Küçücük asansörde yalnızca ikimiz olduğumuz için mi yoksa üstümde Emir'in hırkası olduğu için mi bilmiyorum ama nedense gergin hissediyordum. Acaba onu rahatsız mı etmiştim yani neticede şu an hırkasını kullanıyordum. Bana hırkasını verecek kadar yakın mıydık ki? Ya da benden bir yakınlık mı bekliyordu? Off ben niye bu kadar geriliyorum. Emir'in bana olan ilgisi ister istemez beni bir şekilde huzursuz ediyordu. Hayır Emir kötü biri de değildi. Neden böyle hissettiğimi gerçekten anlamıyorum.
Ortamdaki gereksiz gerginliği sanırım Emir de hissetmiş olacak ki asansörün aynasından göz göze geldiğimiz an bana hafifçe tebessüm etti. Fazla düşünmemem gerektiğini kendime yine telkin ederek gergince de olsa ben de ona gülümsedim.
Nihayet kafeterya katında durunca Emir içecek bir şeyler almak üzere satış yapılan yere doğru giderken bana yöneldi:
"Ne içmek istersin? Sen bize bir yer tutarken ben de içecekleri alabilirim."
"Çay alabilirim, teşekkür ederim."
O kendi yoluna gitmişken ben de gözüme kestirdiğim herhangi bir masaya oturdum.
Birkaç dakika sonra elinde kartondan 2 çay bardağı ile masaya oturdu.
Birini kendine alıp çayından bir yudum alırken "Ah aslında kartondan çay içmeyi de hiç sevmiyorum. Sanki kartonun da tadı geliyor." dedi.
Şikayet edip sonrasında yüzünü buruşturması bana küçük çocukları hatırlatmıştı. Şirin şey.
Onu onaylayan mırıltılar çıkardıktan sonra artık konuya girmem gerektiğini düşündüm.
"Aslında ameliyathaneye gelme nedenim sana geçenlerde bahsettiğim hastamla ilgili bir durumdu. Nihayet tedaviyi kabul etti ve ben bir an önce tomografi çekip sonuçlarına göre tedaviyi başlatmak istiyorum. Bana tomografide çalışan kişiyi tanıdığını söylemiştin. Sıra durumu nedir, ne zamana randevu alabiliriz mümkünse en kısa zamanda benim için ayarlar mısın?"
"Tabii ki, senin adında çok sevindim. Bahsettiğin kadarıyla zor bir vakaydı. Bu kadar kısa sürede ikna etmen ne kadar başarılı bir psikiyatrist olacağını şimdiden gösteriyor."
"Çok teşekkür ederim gerçekten. Ne kadar hızlı sonuçlar elimde olursa o kadar iyi."
Cebinden telefonu çıkartırken "Ah dur hatta hemen şimdi arayayım. Belki bugün boşlukta birkaç saat vardır. Araya senin hastayı alıp alamayacağını sorarım. Benim de akşama kadar başka ameliyatım yok, birlikte halledebiliriz."
Ben ona minnettar bakışlar atarken o çoktan rehberde aradığı numarayı bulmuş olacak ki telefonu kulağına doğru götürdü.
"Alo Taha, nasılsın kardeşim?"
"Ben de iyiyim teşekkür ederim. Sana şeyi sormak için aradım. Bugün sizin tomografi yoğunluğu nasıl? Psikiyatri bölümünde Gülce Hanım kendi hastası için bir randevu istiyormuş ama aciliyeti var."
"Aynen mümkünse bugün hastanın tomografisini çekebilir miyiz? "
"Anladım o saatte başka hasta yok sen de makine başındasın o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana İyi Gel
General FictionBir sosyopatı iyileştirebilir misin doktor, yoksa o sosyopat seni de mi delirtir? • Gülce Ayoğlu - Barbaros Demirkan • 🔱 🔱 🔱 Acı içindeki sesiyle ellerini makinenin yanına vururken transa girmiş gibi "İstemiyorum...