Bölüm 28 •İç Muhasebe•

40.1K 3K 1.7K
                                    

Merhabalaaar ⭐🌸

Yakın zamanda doğum günü olan soulandemotion  nin doğum gününü kutluyorum. İyi ki doğduuun. Bölüm umarım hoşuna gider🌿

                             🔱 🔱 🔱

Barbaros'tan...

"Her ne haltsa. Boş ver, gidelim artık."

"Pekala, sen satranç takımını al. Ben dışarıda bekliyorum."

Gülce'ye cevap vermeden onun dükkandan çıkışını izledim.

Elimi alnıma götürüp sertçe ovuşturdum. Kahretsin! Neden beni bu kadar sinirlendiriyordu bu doktor!? Kendi canını hiçe saymak da ne demekti? Daha kötüsü ben niye buna bu kadar takılıyordum? Ne bok yerse yesin demem gerekiyordu ama aklımı meşgul ediyordu.

Aptal olduğunu düşünüyordum ama bugün dedikleri doğruyu söylemek gerekirse beni şaşırtmıştı. Kendince az da olsa beni anladığını iddia ediyordu. Bundan nasıl bu kadar emin olabilirdi ki?

Aklıma birkaç dakika öncesinde yaşananlar gelirken öfkeyle bir nefes bıraktım. Uzun zaman sonra ilk defa bir insana bu kadar tepki veriyordum. Bu öfke bile olsa bir şekilde beni tetikliyordu. Sinir bozucu bir durumdu. Neden, neden sinirlerimi bozmasına izin veriyordum!

"Evladım seçtin mi hangi satranç takımını istediğini?"

Bir de o iş vardı değil mi? Seçmiştim ama bir şeye daha bakmam gerekiyordu.

"Evet ama bir dakika. Birkaç şeye daha bakacağım."

Az önce Gülce'nin ilgiyle baktığı rafa ilerledim. Aptal doktor dışarıda bekliyordu, bu yüzden fazla vaktim yoktu. Uzaktan görememiştim ama kolye gibi bir şeye bakıyordu sanırım.

İncelediği şeyin yanına varınca ahşaptan oyma bir çiçek kolyesi olduğunu fark ettim. Nergise benziyordu. Peki bundan bana neydi ki? Siktir! Kendine gel Barbaros, neden onun ne yaptığına bakıyorsun?

Hoşuna gitmiş olabilir miydi? Beni ilgilendirmezdi. Ama söylediklerimin hakaret olduğunu söylemişti. Güzel kolyeydi ama hakaret olarak mı değerlendirmişti. Beni ilgilendirmezdi. Ona bunu almalı mıydım? Neden alayım ki? Ama ona borçlu kalamazdım. Hesap kitap işiydi bu, hediye falan değildi. Ne düşünürse düşünsün, beni ilgilendirmezdi.

Aptal herif neden böyle şeyler düşünüyorsun! Ellerimi yumruk yapıp sıktım. Kendime gelmem gerekiyordu. Bana ne ondan, ben mi dedim gel beni düşün diye. Gerçekten beni düşünmüş müydü ki? Saçmalama Barbaros biri kendinden başkasını neden düşünsün ki? E neden  bana orada yardım etti ki bu? ...

Cevap yok. Mantıklı bir açıklaması da yok. Yani beni mi düşündü, neden? Rahat mı battı kızım sana!? Siktir et, beni ilgilendirmez. Tam kolyeyi boş verip seçtiğim satranç takımını almak için dönecektim ki dükkan sahibi yanıma geldi: "Çok güzel bir kolye değil mi? Yanındaki kızımız da epey bakmıştı. Beğenmişti anlaşılan."

"Öyle, güzel kolyeymiş."

"Kız arkadaşına sürpriz yapmak istiyorsun sanırım genç adam. Epey düşüncelisin."

Adamın dedikleri ile ağzımdan bir kahkaha kopuverdi. Ne düşünceli olması lan! Ben mi!? Eskiden belki. Ya ne faydasını gördüm, düşünceli olunca insanlar sizi çöp yerine bile koymuyordu. Ben o yollardan geçeli çok oldu dayı. Boş versene, kendinden başkasını düşünmenin bir anlamı yok. Ama az önce Gülce seni düşünmüştü. Saçma sapan düşünme Barb-

Bana İyi GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin